کد خبر : 202253
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
-

امتحانات تمام مدارس و دانشگاه‌های پیام نور و آزاد در مازندران لغو شد

امتحانات تمام مدارس و دانشگاه‌های پیام نور و آزاد در مازندران لغو شد

به گزارش قائم آنلاین، به منظور پاسداشت مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی‌ و شرکت پرشور دانش آموزان در آیین های گرامیداشت این شهید، کلیه امتحانات نهایی و غیرنهایی (داخلی) در روزهای دوشنبه و سه شنبه۱۶ و ۱۷ دی ماه ۹۸ لغو اعلام می شود. همه مدارس استان در این روزها باز است و

به گزارش قائم آنلاین، به منظور پاسداشت مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی‌ و شرکت پرشور دانش آموزان در آیین های گرامیداشت این شهید، کلیه امتحانات نهایی و غیرنهایی (داخلی) در روزهای دوشنبه و سه شنبه۱۶ و ۱۷ دی ماه ۹۸ لغو اعلام می شود.

همه مدارس استان در این روزها باز است و زمان جدید برگزاری امتحانات لغو شده توسط مدیران مدارس به دانش‌آموزان، اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران نیز با بیان اینکه آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: به منظور فراهم کردن امکان شرکت دانشجویان دانشگاه پیام نور در مراسم پاسداشت و تشییع پیکر شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی، امتحانات روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه این هفته (۱۵تا ۱۷ دی) لغو شد و برگزار نمی‌شود.

به گفته برزگر امتحانات روز‌های لغو شده، پس از ایام امتحانات برگزار و زمان برگزاری، تاریخ و ساعت آن بعداً اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد مازندران نیز گفت: براساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و برای شرکت در مراسم نکوداشت یادوخاطره سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی امتحانات همه واحد‌های دانشگاه آزاد استان مازندران در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه لغو شده است.

جوانمرد افزود: زمان برگزاری امتحانات لغو شده توسط هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی دراسرع وقت به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − یک =