کد خبر : 202249
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
-

اجازه نگاه ناپاک هیچ قدرتی را به حریم خاک ایران نمی‌دهیم

اجازه نگاه ناپاک هیچ قدرتی را به حریم خاک ایران نمی‌دهیم

به گزارش قائم آنلاین، آرمان عطایی جوان ساروی و عضو تیم ملی در رشته کشتی آلیش، جودو و کشتی گراپلینگ در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: خبر بسیار بدی بود و بسیار متأثر شدم، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله کسانی بودند که امنیت امروز کشورمان را

به گزارش قائم آنلاین، آرمان عطایی جوان ساروی و عضو تیم ملی در رشته کشتی آلیش، جودو و کشتی گراپلینگ در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: خبر بسیار بدی بود و بسیار متأثر شدم، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله کسانی بودند که امنیت امروز کشورمان را مدیونشان هستیم، دشمن هم خوب می‌دانست که دست روی چه شخصی بگذارد اما این را باید بداند که ما با از دست دادن این سردار، حاج قاسم‌های جدیدی بدست آوردیم.

وی افزود: تک تک مردم وطن دوست ایران با اینکه حاج قاسم سلیمانی را از نزدیک ندیده بودند اما او را حس می‌کردند و دل مردم با شنیدن این خبر اندوهگین شد.

قهرمان کشتی آلیش آسیا، خاطرنشان کرد: من هم به نوبه خودم به کسانی که در این عملیات غافل‌گیرانه و ناجوان‌مردانه دست داشتند می‌گویم در انتظار جوابی دندان‌شکن از سوی ایران و ایرانی باشید.

این ورزشکار جوان بیان کرد: درست است مردم با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند اما همه ما جانمان را برای خاک و ناموسمان می‌دهیم، ایران و مردمانش ثابت کرده‌اند که مدافعان خوبی از این خاکند پس اجازه ورود به حریم این خاک را به هیچ اجنبی نخواهیم داد و انتقام خون هر یک از شهیدانمان را پس خواهیم گرفت.

عطایی با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی جهان که در کشور بلاروس برگزار شد مقابل نماینده رژیم غاصب صهیونیست مبارزه نکردم چون اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسم، تصریح کرد: مردم قدس مردمانی رنج دیده‌اند اما اسرائیل این را نمی‌فهمد، پس چطور می‌توان آن را به رسمیت شناخت؟

عضو تیم ملی در رشته کشتی آلیش و کشتی گراپلینگ در پایان گفت: ماهیت ورزش درس اخلاق است اما آن‌ها از اخلاق هیچ بویی نبرده‌اند، اسرائیل، آمریکا و … دشمنانی هستند که هیچ‌وقت دلسوز بیگناهان نبوده‌اند و به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و باید در مقابل ظلم بایستیم و رمز شهادت، شهید بودن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + هجده =