کد خبر : 202048
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

کولیوند: آمریکایی‌ها انزجار مردم و دولت‌ها را نسبت به خود افزایش دادند

کولیوند: آمریکایی‌ها انزجار مردم و دولت‌ها را نسبت به خود افزایش دادند

به گزارش قائم آنلاین، محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو ، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهادت سردار قاسم سلیمانی وحدت ملت اسلامی را چه در داخل کشور و چه در عراق بالاتر خواهد برد. آمریکایی‌ها با این جنایت انزجار مردم و دولت ها را نسبت به خود افزایش دادند. نماینده مردم

به گزارش قائم آنلاین، محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو ، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهادت سردار قاسم سلیمانی وحدت ملت اسلامی را چه در داخل کشور و چه در عراق بالاتر خواهد برد. آمریکایی‌ها با این جنایت انزجار مردم و دولت ها را نسبت به خود افزایش دادند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این ترور نشان داد که چقدر مستکبران از سپاه قدس و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی هراس داشتند. یاد سردار سلیمانی پررنگ تر از گذشته زنده خواهد ماند وحرکت این سردار و جبهه مقاومت تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز وحدت حول محور ولایت و مقام معظم رهبری از اوجب واجبات است. نفاق و تفرقه در بین مسئولان و دستگاه معنایی ندارد و ان شاءالله با وحدت و یکپارچگی پاسخی مدبرانه به این اقدام جنایتکارانه می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − یک =