کد خبر : 202010
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۸:۲۵
-

سردار سلیمانی ابوالفضل زمان بود

سردار سلیمانی ابوالفضل زمان بود

به گزارش قائم آنلاین، سردار احمدکریم‌پور در مراسم سوگواری سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهرستان جویبار با بیان اینکه سردار سلیمانی هیچ ترسی از رویایی با دشمن نداشت گفت: سردار سلیمانی یک لحظه از دشمن غافل نبود. وی تصریح کرد: تحلیل‌های سیاسی پس از شهادت سردار سلیمانی اینگونه است که آمریکا منتظر یک حادثه

به گزارش قائم آنلاین، سردار احمدکریم‌پور در مراسم سوگواری سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهرستان جویبار با بیان اینکه سردار سلیمانی هیچ ترسی از رویایی با دشمن نداشت گفت: سردار سلیمانی یک لحظه از دشمن غافل نبود.

وی تصریح کرد: تحلیل‌های سیاسی پس از شهادت سردار سلیمانی اینگونه است که آمریکا منتظر یک حادثه است که از منطقه ما فرار بکند فلذا شهادت سردار سلیمانی باعث شد که تمام امکانات مقاومت بر علیه بیرون راندن آمریکا فعال بشود.

مشاور فرمانده سپاه قدس بااشاره به اینکه سردار سلیمانی ابوالفضل زمان بود بیان کرد: در آینده نزدیک به برکت خون شهید شکست و فرار آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از منطقه را شاهد خواهیم بود.

کریم‌پور اظهار کرد: اگر آمریکا توانایی ساخت هارپ را دارد جمهوری اسلامی ایران نیز کاری کرده تمام حرکات و گفتار محرمانه دشمن را در اختیار دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید رویدادها را تحلیل کرد خاطرنشان کرد: چه کسی باور می‌کند فرمانده داعش داوود اغلو بوده و الان اردوغان است و قطر اولین چک را به داعش داده است؟ ما می‌دانیم که باید پنج کشور ترکیه، آذربایجان، عربستان سعودی، ترکمنستان، اردن را حفظ کنیم هرچند فعلا در دست دشمن است.

مشاور فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه اگر بخواهیم صاحب تحلیل باشیم چه باید بکنیم گفت: رهبر معظم انقلاب در این باره فرمود باید مواظب پدیده‌ها باشید؛ پدیده یعنی اینکه فرعون و امام در جهان مشخص باشد و همه مردم دیندار حضور داشته باشند.

کریم‌پور افزود: یک ملت باید دشمن را بشناسد و نقشه آن را بداند و خود را در مقابل آن تجهیز کند.

وی گفت: در هرسطحی که به ما تجاوز شود در همان سطح به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =