کد خبر : 202120
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
-

رهبر مبارزه با تروريسم بين‌المللی را با تروريسم دولتى آمريكایی به شهادت رسانند

رهبر مبارزه با تروريسم بين‌المللی را با تروريسم دولتى آمريكایی به شهادت رسانند

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اکبر بهمنش که از جانبازان دوران دفاع مقدس است در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفت‌و‌گو ، گفت: مالك اشتر، سردار ملى و قهرمان جهان اسلام در مبارزه با استكبار و داعشيان و جبهه عبرى، عربى، غربى به آرزوى ديرینه خود شهادت در راه جهاد با شيطان بزرگ

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اکبر بهمنش که از جانبازان دوران دفاع مقدس است در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفت‌و‌گو ، گفت: مالك اشتر، سردار ملى و قهرمان جهان اسلام در مبارزه با استكبار و داعشيان و جبهه عبرى، عربى، غربى به آرزوى ديرینه خود شهادت در راه جهاد با شيطان بزرگ نائل گشت.

وی افزود: همان‌طور كه خون شهيد بهشتى مانند سيل، منافقين و داعشيان دهه شصت را نابود كرد خون سردار شهيدمان قطعا منافقين و داعشيان جديد و قديم و اربابشان آمريكا را در منطقه غرب آسيا غرق خواهد كرد، جامعه جهانی در شوک و ناباورى قرار دارد.

نائب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان مازندران خاطرنشان کرد: كشورها در حال محكوم كردن دولت آمريكا هستند، دولت و مردم عراق هم حتماً با آمریکا مقابله خواهند كرد و قطعاً ارتش آمريكا را از عراق اخراج خواهند كرد، مردم عراق بخاطر نقض حاکمیت‌شان و احساس تحقیر ناشی از اين جنايت‌هاى چند روز گذشته در خاكشان بى‌ترديد از آمريكا انتقام خواهند گرفت.

بهمنش بیان کرد: چشم‌هاى دوست و دشمن منتظر واکنش قاطع و سخت ایران هستند، قطعاً هر اقدامى نياز به جمع‌آورى اطلاعات و شناخت عوامل كمک‌كننده به آمریکا در اين جنايت دارد كه آن دست‌ها بايد از بازو قطع و آن كشورها بايد به سزاى اعمالشان برسند.

وی یادآور شد: هر كشورى به هر نحوی در این جنايت سنگين مسؤولیت و نقش داشته و دستش به خون آقشته است هر اقدام احساسى و سطحى و بى‌اثر و شتاب‌زده باعث می‌شود بار روانى عظيم اين جنايت از دوش آمريكا برداشته شود و به دوش ایران بيافتد و دشمن را گستاخ‌تر مى‌كند.

بهمنش تاکید کرد: الان در آمريكا بين جمهورى‌خواهان و دموكرات‌ها انشقاق ژرفى وجود دارد و بلعكس در ايران شهادت سردار باعث اتحاد و هم زبانى و همدلى بين نيروهاى وفادار به انقلاب و نظام و ايران شده است، پشت اين سناريو حتما اهداف شومى خفته است به همين خاطر بايد با دقت و وسواس ولی قاطع عمل كرد.

نائب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان مازندران در پایان گفت: سردار شهيد ما اقتدار و غرور ملى مردم ايران و منطقه غرب آسيا بوده است و حتماً در همان تراز بايد پاسخ داده شود تا قلب همه آرام گيرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =