کد خبر : 202122
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
-

راه حمایت از مظلومان و مقابله با زورگویان همچنان ادامه دارد

راه حمایت از مظلومان و مقابله با زورگویان همچنان ادامه دارد

به گزارش قائم آنلاین، حسین منفردی در گفت‌وگو ، پیرامون شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از صداها و نداهای حق طلبانه جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بود. وی بیان کرد: با نگاه اینکه همه امت اسلامی به‌عنوان یک واحد هستند در خارج از مرزها تحت عنوان کمک به

به گزارش قائم آنلاین، حسین منفردی در گفت‌وگو ، پیرامون شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از صداها و نداهای حق طلبانه جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بود.

وی بیان کرد: با نگاه اینکه همه امت اسلامی به‌عنوان یک واحد هستند در خارج از مرزها تحت عنوان کمک به مظلومان و شنیدن صدای آنها نمی‌توانست ساکت بنشیند و به درخواست همین کشورها حضور یافت و کمک‌های زیادی در از بین بردن ظلم کرد.

فرماندار میاندورود با اشاره به نقش سردار سلیمانی در کمک به دولت‌های سوریه و عراق در نابودی داعش، خاطرنشان کرد: این مشاوره‌ها برای دشمنان قابل تحمل نبود که باعث رشد هر روزه جایگاه ایران در منطقه و جهان شده بود.

منفردی تصریح کرد: شکست پی در پی دشمن از نیروی مقاومت باعث شد که آمریکا دست به چنین جنایتی بزند و سردار سلیمانی را به شهادت برساند.

وی تاکید کرد: این اقدام آمریکا از نظر حقوق بین المللی از سوی همه کشورها محکوم است چون ترور مقام رسمی یک کشور در کشور دیگر یک اقدام تروریستی است.

منفردی با بیان اینکه این ترور از سوی کسانی انجام شد که شعار دفاع از حقوق بشر و مقابله با تروریسم می‌دهند، افزود: حق طلبان دنیا پاسخ محکمی به این اقدام خواهند داد.

وی پیرامون اینکه با شهادت سردار سلیمانی آیا خللی در جریان مقاومت ایجاد خواهد شد، گفت: سردار سلیمانی فردی بی‌نظیر و کم‌نظیر بود و برای ما سخت است ولی از اینکه راه این شهید از بین برود امکان ندارد.

فرماندار میاندورود در پایان با اشاره به معرفی جانشین سردار سلیمانی از سوی رهبری که دارای پیام داخلی و خارجی است، خاطرنشان کرد: راه ما راه حمایت از مظلومان و مقابله با زورگویان است و راه آن سردار ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + دو =