کد خبر : 202126
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
-

حاج قاسم نماد یک تفکر مقاومت انقلابی است

حاج قاسم نماد یک تفکر مقاومت انقلابی است

به گزارش قائم آنلاین، مسعود حسن‌زاده قهرمان مازندرانی نام آشنای دو رشته جودو و جوجیتسوی ایران در گفت‌وگو ، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد اقتدار و مقاومت یک کشور و نماد یک تفکر مقاومت انقلابی است. وی افزود: از دست دادن چنین شخصیتی برای ما بسیار سخت و یک اتفاق ناگوار محسوب می‌شود. این

به گزارش قائم آنلاین، مسعود حسن‌زاده قهرمان مازندرانی نام آشنای دو رشته جودو و جوجیتسوی ایران در گفت‌وگو ، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد اقتدار و مقاومت یک کشور و نماد یک تفکر مقاومت انقلابی است.

وی افزود: از دست دادن چنین شخصیتی برای ما بسیار سخت و یک اتفاق ناگوار محسوب می‌شود.

این قهرمان نام آشنای کشور که به حسن اخلاق و رعایت قواعد پهلوانی شهره است؛ خاطرنشان کرد: باید بگویم هر چند شاید به ظاهر شخص حاج قاسم در این ترور جنایتکارانه به شهادت رسیده است اما مردم، حاج قاسم‌های دیگری را تربیت خواهند کرد و حتما حاج قاسم‌های فراوانی داریم که جدی‌تر و با عزمی راسخ‌تر پا به میدان مقاومت خواهند گذاشت.

حسن‌زاده تصریح کرد: بی شک هر کسی که در این جنایت، کوچکترین نقشی در این اتفاق داشته باشد، هم در این دنیا و به دست محبان و ره پویان حاج قاسم و هم در آن دنیا مجازات خواهند شد و باید در قبال این اقدام شرمانه، پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه به شخصه، فقدان شخص حاج قاسم برای بنده بسیار ناراحت‌کننده و سخت بود؛ عنوان کرد: این اتفاق امید ما را برای شکست و محو کفار در عالم بیشتر و همچنین عزم و اراده ما را برای مقاومت به یقین تبدیل کرد.

نماینده ورزشکاران بسیجی ایران در پیشگاه رهبر انقلاب در سال ۹۶ تاکید کرد: در مقطعی، یزدیان زمان، امام حسین(ع) و یارانش را به شهادت رساندند و در آن مقطع، متصور بودند که پیروز شدند اما با گذشت زمان، هیچ اثری از آن‌ها نیست و حسین(ع) و یارانش در تمام عالم جاودانه و تکثیر شدند.

حسن‌زاده گفت: یقینا حاج قاسم و یارانش هم رشادت‌ها و شهادت‌شان چنین نتیجه‌ای را در پی خواهد داشت و جنایتکاران این واقعه تلخ و جانگداز، از تمام عالم محو خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + شش =