کد خبر : 202130
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
-

جهش قیمتی طلا در بازار

جهش قیمتی طلا در بازار

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین تغییرات بازار طلا طی روز جاری اظهار کرد: بازار طلا از روز گذشته وارد نوسانات تازه قیمتی شد. عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران بیان کرد: طی روز گذشته و امروز، دلار خودش را بالا کشید و خود را به

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین تغییرات بازار طلا طی روز جاری اظهار کرد: بازار طلا از روز گذشته وارد نوسانات تازه قیمتی شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران بیان کرد: طی روز گذشته و امروز، دلار خودش را بالا کشید و خود را به مرز ۱۴ هزار تومان رساند و بدنبال آن، طلا نیز در بازار یک جهش آن چنانی را رقم زد.

نصیری با اشاره به رسیدن قیمت هر مثقال طلا به دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، گفت: در بازار امروز قیمت هر گرم طلا به ۴۹۴ هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: سکه در بازار چهاردهمین روز از دی ماه، به مرز ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید و نیم سکه خودش را تا مرز دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالا کشاند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران افزود: نیم سکه هم در بازار امروز با قیمت یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

این فعال صنفی بازار طلا و جواهر یادآور شد: هر چند در وضعیت فعلی، برای فروش طلا زمان بدی نیست اما افزایش نرخ دلار، یک مرزی دارد و باید دید تا کجا کشش دارد و این روند در یک جایی متوقف و سپس روند نزولی را در پیش خواهد گرفت.

نصیری گفت: در شرایط فعلی و با این اوضاع و احوالی که شاهد هستیم طلا در حال تلاش برای بالا کشیدن قیمتی خود در بازار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =