کد خبر : 202103
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
-

ترور حاج قاسم سلیمانی باعث نابودی آمریکا و اسرائیل می‌شود

ترور حاج قاسم سلیمانی باعث نابودی آمریکا و اسرائیل می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی در سحرگاه امروز نه تنها ایرانیان بلکه همه مسلمانان غیرتمند و آزادی‌خواهان جهان را متأثر کرد، گفت: از بُعد عاطفی از دست دادن عزیز سخت و دشوار است. وی افزود: بعد از مقام معظم

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی در سحرگاه امروز نه تنها ایرانیان بلکه همه مسلمانان غیرتمند و آزادی‌خواهان جهان را متأثر کرد، گفت: از بُعد عاطفی از دست دادن عزیز سخت و دشوار است.

وی افزود: بعد از مقام معظم رهبری، کسی به اندازه سپهبد سلیمانی مورد علاقه اقشار مختلف مردم نبود و هربار که در آغوشش می‌گرفتم فکر می‌کردم این شهید هم مرا با علاقه در آغوش می‌گیرد.

ابوشهیدین معلمی تصریح کرد: آسیب عاطفی که امروز  از شهادت سردار به من وارد شد در روز شهادت فرزندانم بیشتر و داغم سنگین‌تر بود.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه ساعت ۳:۴۵  صبح وضو ساختم و به دلم افتاد که تلویزیون را روشن کنم؛ چشمم به زیرنویس افتاد که دیدم خبر بستن فرودگاه بغداد و حمله آمریکا به آنجا را کار کردند و با این جمله که مهمان حشدالشعبی مورد حمله قرار گرفتند، اظهار کرد: همانجا گفتم این مهمان نکند حاج قاسم باشد و از آن لحظه تا الان نخوابیدم.

*ضربه سنگینی در انتظار دشمنان است

وی ادامه داد: بر این باورم تا بامداد امروز شهید سلیمانی با تدبیر و توان خود عمل می‌کرد و از لحظه شهادت به بعد شهادت او باعث پیشبرد جبهه مقاومت است چراکه وی سرباز ولایت و همچون مالک اشتر علی(ع) بود.

معلمی تصریح کرد: دشمن با خیال خامش تصور داشت برداشتن سلیمانی از جمع مقاومت  به اهداف دشمن کمک می‌کند ولی به خواست خدا دشمن باید به زودی ببیند خون سردار چه جوششی در جبهه مقاومت ایجاد و چه ضربه‌های سنگینی بر شیاطین منطقه و جهان وارد می‌کند.

*حاج قاسم دلبسته عناوین و القاب نبود

وی با بیان اینکه حاج قاسم دوست داشت همیشه سرباز ولایت بماند و دلبسته عناوین و القاب نبود، اظهار کرد: اطاعت آگاهانه و مجاهدت دائمی داشت و بارها آرزوی شهادت در سر می‌پروراند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: آمریکایی‌ها از این موضوع ترس داشتند که اگر سردار سلیمانی وارد عراق شود ممکن است مجلس عراق برای به تصویب رساندن خروج آمریکایی‌ها از عراق توانمند‌تر شود و با شهادت سردار به خیال خود زهر چشم گرفتند.

*زنگ زوال رژیم صهیونیستی به صدا درآمد

معلمی تصریح کرد: سردار به دست شیطان بزرگ شهید شد و برای وی حیف بود که در بستر بمیرد و خون‌بهای او آزادی قدس و قطع پای آمریکا از منطقه است و با این کار زنگ زوال رژیم صهیونیستی به صدا درآمد و  به قول معروف «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد».

وی در پایان گفت: دشمن باید بداند اگر مکتب امام خمینی (ره) سردار سلیمانی را پرورش داد، مکتب رهبری هم از این سرداران فراوان دارد و خون‌خواهی سردار سلیمانی یک مطالبه اسلامی است و از این پس همه آزادی خواهان عالم خون‌خواهان اویند و باید پای آمریکا از منطقه قطع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 8 =