کد خبر : 202032
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

بختیار: آمریکا خط‌شکن مبارزه با تروریسم را هدف قرار داد

بختیار: آمریکا خط‌شکن مبارزه با تروریسم را هدف قرار داد

به گزارش قائم آنلاین، علی بختیار در گفت و گو ، ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی دل تمام آزادگان جهان و ملت ایران را متاثر کرد و مجلس شورای اسلامی پشت سر رهبر فرزانه انقلاب حرکت کرده و به زودی پاسخ دندان شکنی به این حرکت تروریستی آمریکایی ها

به گزارش قائم آنلاین، علی بختیار در گفت و گو ، ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی دل تمام آزادگان جهان و ملت ایران را متاثر کرد و مجلس شورای اسلامی پشت سر رهبر فرزانه انقلاب حرکت کرده و به زودی پاسخ دندان شکنی به این حرکت تروریستی آمریکایی ها خواهیم داد.

وی در ادامه اظهار کرد: آمریکا شخصی را مورد هدف قرار داد که همه جهان او را به عنوان خط شکن مبارزه با تروریسم می‌شناسند. سردار سلیمانی سرداری نامدار در مبارزه با داعش و النصره بود. اگر برنامه ریزی و عملیات ایشان نبود معلوم نبود که امروز داعش چه بر سر منطقه می آورد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: مشخص است که آمریکایی‌ها قصد دارند علاوه بر جنگ اقتصادی ایران را وارد جنگ نظامی نیز کنند. جمهوری اسلامی با تمامی سختی‌ها  تاکنون توانسته بر پای خود بایستد از این پس نیز قطعا با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نیز مسیر درست را خواهد پیمود.

وی در ادامه تاکید کرد: قطعا آمریکایی‌ها با پاسخ دندان شکنی روبه رو خواهند شد. جمهوری اسلامی با قاطعیت به مسیر خود ادامه خواهد داد و کوچک‌ترین خدشه‌ای به ماموریت‌ها و اهداف ایران در منطقه و جهان وارد نخواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =