کد خبر : 201927
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
-

مراسم دسته‌روی مردم مازندران بمناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی+ تصاویر

مراسم دسته‌روی مردم مازندران بمناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی+ تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، ضایعه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، مالک اشتر علی و یار دیرین رهبری که میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار صحنه های فراموش نشدنی از مجاهدت های مخلصانه و شجاعانه اوست؛ دل های کردم مازندران را آکنده از غم و اندوهی جانگداز کرد. بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید

به گزارش قائم آنلاین، ضایعه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، مالک اشتر علی و یار دیرین رهبری که میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار صحنه های فراموش نشدنی از مجاهدت های مخلصانه و شجاعانه اوست؛ دل های کردم مازندران را آکنده از غم و اندوهی جانگداز کرد.

بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

خون پاک حاج قاسم سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه و شهادت این بزرگ مرد عاشورائی، جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است.

مردم شهید پرور مازندران شهادت چهره‌ بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم تر می‌بندند.


در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیاری از مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی در سراسر استان مازندران با نصب پارچه های مشکی و پخش قرآن در سوگ شهادت این سردار رشید سپاه اسلام نشستند و در برخی از شهرها مراسم دسته روی آغاز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 10 =