کد خبر : 201925
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
-

مازندران در سوگ سردار بزرگ و پرافتخار اسلام

مازندران در سوگ سردار بزرگ و پرافتخار اسلام

به گزارش قائم آنلاین، ترور ناجوانمردانه سردار پرافتخار اسلام «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای همراه ایشان به‌ویژه «ابومهدی المهندس» معاون حشد الشعبی، سند دیگری از جنایات شیطانی خون‌آشام تاریخ معاصر آمریکای جهان خوار است که قطعاً از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت آزاده ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند. این اقدام شرورانه و از روی

به گزارش قائم آنلاین، ترور ناجوانمردانه سردار پرافتخار اسلام «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای همراه ایشان به‌ویژه «ابومهدی المهندس» معاون حشد الشعبی، سند دیگری از جنایات شیطانی خون‌آشام تاریخ معاصر آمریکای جهان خوار است که قطعاً از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت آزاده ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

این اقدام شرورانه و از روی عجز و ناتوانی سران استکبار، خود گواه راه راستین پاسداران انقلاب اسلامی و اقتدار خط جبهه مقاومت است که ان‌شاءالله با نصرت الهی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، در آینده نزدیک پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک خواهد بود.

شهید قاسم سلیمانی این اسوه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، دلداده اندیشه ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و مرید ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود که عاشقانه پاسداری از انقلاب اسلامی تا پای جان را تعریفی دوبار کرد و سرافراز و خشنود به خیل عظیم شهدای اسلام پیوست.

مردم مازندران سال‌ها رشادت و مجاهدت مخلصانه و شجاعانه سردار سلیمانی در میدان نبرد با استکبار جهانی را هرگز از خاطر نخواهند برد تا آیندگان بدانند که عزت و بالندگی انقلاب اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدایی آسمانی همچون قاسم سلیمانی‌هاست.

انتشار خبر شهادت سردار رشید اسلامی، حاج قاسم سلیمانی که شهادت و پیوستن به هم رزمان و دوستان شهیدش، آرزوی همیشگی اش بود، مردم مازندران را سوگوار کرد و با سیاه پوش کردن کوچه و محلات در رثای این سردار دل‌ها، ماتم زده هستند.

سرداری که در اکثر سخنرانی‌هایش آرزویش که شهادت در راه خدا بود را به زبان می‌آورد و اشک می‌ریخت و حالا مازندرانی ها برای او اشک می‌ریزند.

در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیاری از مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی در سراسر کشور و استان مازندران با نصب پارچه های مشکی و پخش قرآن در سوگ شهادت این سردار رشید سپاه اسلام نشستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − چهار =