کد خبر : 201915
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
-

شهادت سردار سلیمانی؛ تحولی راهبردی در انتظار منطقه

شهادت سردار سلیمانی؛ تحولی راهبردی در انتظار منطقه

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام شورای راهبردی روابط خارجی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ شهادت سردار قاسم سلیمانی سرباز بزرگ اسلام بر او و بر ملت ایران گرامی باد. او به حق تشنه شهادت بود و

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام شورای راهبردی روابط خارجی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ

شهادت سردار قاسم سلیمانی سرباز بزرگ اسلام بر او و بر ملت ایران گرامی باد. او به حق تشنه شهادت بود و از اینکه همرزمان او رفته اند و او هنوز در دنیای خاکی است خود را مغبون می دانست. او سرانجام به آرزوی خود رسید.
ولی ملت ایران بزرگ مردی را از دست داد که نقش کلیدی در دفاع از ایران دربرابر توطئه های بیگانگان داشت. او به عنوان محبوب ترین چهره ملی به جای آنکه در پی جاه طلبی و کسب قدرت شخصی باشد در پی اعتلای اسلام بود. او بود که داعش، ساخته آمریکا و مرتجعین منطقه را شکست داد. او بود که اعتماد به نفس را به مردم ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و همه مبارزین بخشید تا از حقوق خود دربرابر تجاوز بیگانگان دفاع کنند.
نام قاسم سلیمانی به عنوان یک چهره بی نظیر در تاریخ ایران باقی خواهد ماند. او در حیاتش نقش راهبردی در امنیت کشورمان داشت و ایران زمین و جبهه مقاومت مدیون فداکاریهای اوست. او بدون شک با شهادتش نیز یک تحول راهبردی را در منطقه ما رقم خواهد زد.
“گرگها خوب بدانند در این ایل غریب

گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز

گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند

توی گهواره چوبی پسری هست هنوز”

شورای راهبردی روابط خارجی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + نه =