کد خبر : 201939
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
-

راه و هدف شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد

راه و هدف شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری طی دعوت همه به تقوا، ترس از خدا پرهیزکاری و رعایت حلال و حرام خدا اظهار کرد: بهترین دستاورد شهدا تقوا است آن چیزی که روح شهدا و روح شهید سردار قاسم سلیمانی را از ما راضی می‌کند این است که ببینند

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری طی دعوت همه به تقوا، ترس از خدا پرهیزکاری و رعایت حلال و حرام خدا اظهار کرد: بهترین دستاورد شهدا تقوا است آن چیزی که روح شهدا و روح شهید سردار قاسم سلیمانی را از ما راضی می‌کند این است که ببینند ما مردم با تقوا هستیم و آن دینی که برایش  جان دادند را محترم می‌شماریم.

وی با تسلیت به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران، افزود: عابدترین مردم کسی است که واجبات خدا را انجام دهد و زاهدترین مردم کسی است که از حرام خدا دوری کند.

محمدی‌لائینی ادامه داد: باتقواترین انسان کسی است که حق را بگوید چه به ضرر و چه به نفع آن باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ۱۸ دی تظاهرات عظیم، ۱۹ دی حماسه مردم قم، بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب آمده که برای همه چیز می‌توان طول عمر مفید و تاریخ مصرف گفت اما شعار این انقلاب دینی از این قاعده مستثنی است، چون فطرت بشر با آن سرشته است.

محمدی‌لایینی افزود: شعار این انقلاب به یک نسل و جامعه مربوط نیست تا در دوره‌ای بدرخشد و در دوره‌ای دیگر افول کند هرگز نمی‌توان مردمی را دید که از این چشم‌انداز مبارک دل‌زده شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای این شعارها قربانی‌ها دادیم جدیدترین قربانی همین شهادت جمعی از خوبان و بهترین‌ها به خصوص سردار رشید اسلام که دارای بزرگترین نشان افتخار بود  ذوالفقاری بوده در دست رهبری.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: ۴۰ سال خدمت پر افتخار در حوزه امنیت در دفاع مقدس و حوزه مقاومت و در دو دهه فرماندهی نیروهای قدس و حوزه مقاومت کسی که دنیا برای او حساب ویژه باز کرده بود سلیمانی در دل ملت‌ها جای داشت همه مردم برای این حادثه ناراحت شدند.

محمدی‌لایینی تصریح کرد: آنها  نشان دادند کسانی که رعایت حقوق بشر و کشورها و ملت‌ها را سر می‌دهند خود به هیچ می‌انگارند تجاوز به حاکمیت عراق و تروریسم بین‌المللی.

وی بیان کرد: این حادثه سخت و ناگوار اما می‌دانیم  سردار سلیمانی نیروهای مثل خود و بهتر را تربیت کرده تا این راه را ادامه دهند ما نگرانیم که شاید خدای نخواسته لیاقت داشتن شخصیت را نداشته‌ایم و خدا از ما گرفته است، اما انصافا و به حق ملت ایران این شایستگی را دارد که این چنین شخصیتی داشته باشد چراکه همواره که حمایت کردند پشتیبانی کردند و فرزندان خود را به حوزه مقاومت به سرزمین بزرگ اسلامی فرستادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =