کد خبر : 201920
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

راهپیمایی مردم دیار علویان در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا + تصاویر

راهپیمایی مردم دیار علویان در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا + تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، در پی به شهادت رسیدن مجاهد در راه خدا سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس جانشین بسیج مردمی عراق، مردم سراسر مازندران امروز با برپایی راهپیمایی ضمن عزاداری، با خشم و انزجار اقدام جنایتکارانه آمریکا را محکوم کردند. راهپیمایان نماز جمعه سراسر استان به همراه امامان جمعه شهرهای استان

به گزارش قائم آنلاین، در پی به شهادت رسیدن مجاهد در راه خدا سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس جانشین بسیج مردمی عراق، مردم سراسر مازندران امروز با برپایی راهپیمایی ضمن عزاداری، با خشم و انزجار اقدام جنایتکارانه آمریکا را محکوم کردند.

راهپیمایان نماز جمعه سراسر استان به همراه امامان جمعه شهرهای استان در این راهپیمایی حزن انگیز که همراه با عزاداری سرور و سالار شهیدان نیز بوده است، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اقدام ددمنشانه ترامپ خونخوار و ایادی استکباری‌اش را در به شهادت رساندن این سربازان رشید اسلام محکوم کردند.

در مرکز مازندران، راهپیمایان به همراهی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران و خانواده شهدای مدافع حرم که فرزندان رشیدشان، سرباز حاج  قاسم سلیمانی بوده مسیر میدان شهدا تا میدان ساعت را راهپیمایی کرده و خواستار برخورد انتقام جویانه و سریع مقامات امنیتی کشورهای مسلمان و ایران با آمریکا و استکبار جهانی شدند.


مردم مازندران در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل، حادثه تروریستی آمریکایی صهیونیستی و اقدام و جنایت شقی‌ترین افراد را در شهادت سردار سلیمانی و جمعی از یارانش، محکوم کردند و خواستار انتقام از عوامل این جنایت بین المللی شدند.

راهپیمایان مازندران با سردادن شعار «خواسته ملت ما؛ انتقام انتقام است» با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و یارانش بر تداوم راه شهدا و آرمان‌های والای مقاومت تاکید کردند و خواستار انتقام سخت از عاملان این حادثه و حمایت شدند.

هیهات من الذله، لبیک یا خامنه ای، ای رهبر آزاده، انتقام انتقام از دیگر شعارهای مردم مازندران در این راهپیمایی مردمی و خودجوش بوده است.

همچنین مردم و مسئولان مازندران در حاشیه راهپیمایی ضد آمریکایی و صهیونیستی در رثا و شهادت سردار سلیمانی به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =