کد خبر : 201933
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
-

جنایت امریکا بدون پاسخ نمی‌ماند

جنایت امریکا بدون پاسخ نمی‌ماند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر اظهار کرد: ترامپ بفهمد ایران اسلامی یک حاج قاسم نداشت و از این حاج قاسم‌ها بسیار داریم. وی تصریح کرد: عشق به مردم و اسلام و شجاعت و شهادت طلبی دانش بالای فرماندهی استکبار ستیزی حضور کارآمد در تمامی صحنه

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر اظهار کرد: ترامپ بفهمد ایران اسلامی یک حاج قاسم نداشت و از این حاج قاسم‌ها بسیار داریم.

وی تصریح کرد: عشق به مردم و اسلام و شجاعت و شهادت طلبی دانش بالای فرماندهی استکبار ستیزی حضور کارآمد در تمامی صحنه ها و ولایت مداری حاج قاسم را حاج قاسم سلیمانی کرده است.

امام جمعه رامسر افزود: آمریکا می‌خواست قاطعانه و پیروزمندانه از عراق خارج شود که با ترور حاج قاسم سعی کرد احساس پیروزی کند که احمقانه بود.

این مسئول ادامه داد: با اتحاد جبهه اسلام در سراسر عالم و پیگیری جبهه مقاومت و با کوبیدن بر پیگیر استکبار انتقام حاج قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت.

تقی‌پور با اشاره به اینکه ما می‌دانستیم آمریکا از جبهه مقاومت وحشت دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس انتقام خون سردار حاج قاسم سلیمانی را قاطعانه و پشیمان کننده می‌گیرد.

وی بیان کرد: تکریم شایسته از سپهبد قاسم سلیمانی خواهیم کرد و فضای شهرمان بوی عزای سردار اسلام را خواهد داد.

امام جمعه رامسر گفت: مسئولین خدمت جهاد گونه داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 4 =