کد خبر : 201969
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
-

بیانیه جمعیت فدائیان اسلام در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

بیانیه جمعیت فدائیان اسلام در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش قائم آنلاین،  در این بیانیه آمده است : هو العزیز شهادت هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته ترین افراد برای کسب این مدال پر افتخار و همجواری با سالار شهیدان در رضوان الهی . برای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که عمری را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سپری

به گزارش قائم آنلاین،  در این بیانیه آمده است :
هو العزیز
شهادت هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته ترین افراد برای کسب این مدال پر افتخار و همجواری با سالار شهیدان در رضوان الهی . برای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که عمری را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سپری نمود و به عنوان سربازی فداکار گوش به فرمان ولی امر خود داشت چه افتخاری بالاتر از شهادت , و او در این راه عاش سعیدا و مات سعیدا را معنایی دوباره کرد .
شهادت سردار سلیمانی اگرچه ضایعه ای بزرگ برای جبهه مقاومت محسوب می‌شود اما خون پاک او بسترساز ورود نیروهای جدید جهادی و ایجاد حرکت های گسترده تر در مقابله با استکبار جهانی و استحکام روزافزون جبهه مقاومت در جهان خواهد شد .
وجدان بیدار افکار عمومی جهان نقش بلامنازع سردار سلیمانی در مقابله با اقدامات استکباری آمریکا و هم پیمانانش را در خاورمیانه به ویژه سرکوب فتنه داعش , هیچگاه از یاد نخواهد برد . همچنین سازماندهی و تقویت جریان مقاومت , شجره طیبه ای است که به عنوان باقیات و صالحات این شهید سعید در حافظه تاریخ به یادگار خواهد ماند . جمعیت فدائیان اسلام با عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عج ) , مقام معظم رهبری , خانواده آن شهید , ملت مبارز ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان به جبهه استکبار اعلام می‌نماید؛ با شهادت “یک سلیمانی” نه تنها موفقیتی به دست نخواهید آورد بلکه زمینه‌ساز ورود صدها و هزاران سلیمانی دیگر به جبهه نبردی شدید که مهر باطل شد بر پرونده شما خواهند زد .
ومکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین
۱۳ دی ماه ۱۳۹۸
جمعیت فدائیان اسلام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + شانزده =