کد خبر : 201935
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
-

بهترین پاداش برای سردار سلیمانی شهادت بود

بهترین پاداش برای سردار سلیمانی شهادت بود

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله محمد تقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: بهترین پاداش برای سردار پرافتخار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی شهادت بود و غير از اين شایسته این بزرگ مرد تاریخ نبود. وی تأکید کرد: سردار سلیمانی عامل بازدارنده

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله محمد تقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: بهترین پاداش برای سردار پرافتخار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی شهادت بود و غير از اين شایسته این بزرگ مرد تاریخ نبود.

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی عامل بازدارنده و سدی در برابر تجاوزات آمریکا در منطقه بود و چشم امید همه مستضعفین و آزادگان جهان این سردار بود.

امام‌جمعه جویبار با بیان اینکه سردار سلیمانی خار چشم آمریکا بود اظهار کرد: اگر دستی بیافتد دست دیگری است و قاسم های دیگری در کشور هستند که راه سردار سلیمانی را در مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان ادامه دهند.

نادعلیزاده خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نگذاشت پای داعش به ایران باز شود و بساط این شجره ملعون و فرزند نامشروع آمریکا صهیونیست ها و سعودی ها را در منطقه جمع و پاک کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + هفده =