کد خبر : 201858
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
-

با تغییر سبک زندگی مشکلات گردن و کمرتان را درمان کنید

با تغییر سبک زندگی مشکلات گردن و کمرتان را درمان کنید

به گزارش قائم آنلاین، احمد موذن زاده افزود: افزایش مشکلات مربوط به گردن و کمر به مراکز درمانی به دلیل نوع زندگی، استفاده بیش از حد از گوشی و کامپیوتر و لپ تاپ است. وی خاطرنشان کرد: همچنین سن درگیری مشکلات ستون فقرات کاهش پیدا کرده که علت آن به نوع فعالیتی که افراد انجام

به گزارش قائم آنلاین، احمد موذن زاده افزود: افزایش مشکلات مربوط به گردن و کمر به مراکز درمانی به دلیل نوع زندگی، استفاده بیش از حد از گوشی و کامپیوتر و لپ تاپ است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سن درگیری مشکلات ستون فقرات کاهش پیدا کرده که علت آن به نوع فعالیتی که افراد انجام می دهند، بازمی گردد زیرا استفاده افراطی و نامناسب از گوشی تلفن همراه و لپ تاپ دارند.

نقش رژیم غذایی نامناسب در مشکلات کمر

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران گفت: طرز انجام فعالیت های روزمره مانند عدم انجام فعالیت های ورزشی مناسب، چاقی و رژیم های غذایی نامناسب، مشکلاتی را در ستون فقرات کمری فرد ایجاد می کنند.

موذن زاده تاکید کرد: روند رو به تزایدی را در ارتباط با مشکلات ستون فقرات شاهد هستیم که سن ابتلا را پایین تر آورده و حتی در سنین نوجوانی و جوانی هم متاسفانه شاهد مشکلات ستون فقرات هستیم.

وی ادامه داد: همچنین مشکلات ستون فقرات می تواند ناشی از عوامل دیگر مانند پوکی استخوان، ساییدگی مفاصل، مشکلات دیسکوپتی و ضایعات ورزشی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =