کد خبر : 201705
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

نکو :مردم برای مطالبه‌گری از کاندیداها تشویق شوند

نکو :مردم برای مطالبه‌گری از کاندیداها تشویق شوند

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم نکو در گفت‌وگو ، با بیان اینکه در این مقطع زمانی که تا انتخابات وجود دارد، گرمی همیشگی فضای انتخاباتی را شاهد نیستیم،‌ اظهار کرد: لازم است دستگاه‌های مرتبط و دولت نسبت به فراهم سازی زمینه فعالیت‌های انتخاباتی و به نوعی دلگرم کردن مردم اقدام کنند. وی خاطرنشان کرد: توسط

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم نکو در گفت‌وگو ، با بیان اینکه در این مقطع زمانی که تا انتخابات وجود دارد، گرمی همیشگی فضای انتخاباتی را شاهد نیستیم،‌ اظهار کرد: لازم است دستگاه‌های مرتبط و دولت نسبت به فراهم سازی زمینه فعالیت‌های انتخاباتی و به نوعی دلگرم کردن مردم اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: توسط نهادهای مربوطه باید تشویق مردم برای حساسیت نشان دادن جهت مطالبه‌گری از کاندیداهای آتی انجام شود. همچنین از سوی دستگاه‌های تبلیغاتی زمینه‌های لازم ایجاد شود.

نکو ادامه داد: البته ناگفته نماند نزدیک انتخابات حضور همیشگی مردم در عرصه‌ سیاسی کشور خود را نشان می دهد و مردم بالاخره در انتخابات حضور پیدا می‌کنند. آن چیزی که اکنون پیش‌بینی می شود مبنی بر اینکه حضور مردم بالا نخواهد بود، به حقیقت نخواهد پیوست؛ اما به هر حال هر چه از الان مطالبات مردم بالاتر باشد افراد شایسته، توانمند، متخصص، کاربلد و مدیرتری در مجلس حضور پیدا می کنند.

وی با انتقاد از برخی گروه‌های سیاسی که تخریب را به جای نقد منصفانه پیش‌روی خود قرار داده‌اند، گفت: متاسفانه در برخی کلان شهرها عده‌ای فعالیت تبلیغاتی خود را با تخریب دولت آغاز کرده‌اند. از آنجایی که مجلس باید به اصل تفیک قوا احترام بگذارد این افراد اگر می خواهند به وضعیت کشور انتقادی کنند باید نسبت به موضوعی که به آن ها مربوط می شود یعنی نقاط ضعف‌ و قوت مجلس دهم وارد شوند.

نکو بیان کرد: در میان اصولگرایان تهران مثل نواصولگرایان، پایداری‌ها یا کسانی دیگر مثل طیف نزدیک به احمدی نژاد هر کدام کار خود را با حمله به دولت آغاز کردند. اصلاح طلبان هم که جایگاه خود را متزلزل می دانند دولت را نقد می‌کنند؛ این در حالی است که مجلس آتی حضور دولت روحانی را برای یک سال و نیم درک خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 2 =