کد خبر : 201834
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
-

رکوردشکنی مهیار صداقت در لیگ تیراندازی

رکوردشکنی مهیار صداقت در لیگ تیراندازی

به گزارش قائم آنلاین، مهیار صداقت، تیرانداز المپیکی ایران در هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی توانست در رشته تفنگ بادی با ثبت ۶۳۱.۳ امتیاز رکورد لیگ کشور را ارتقاء دهد. پیش از این رکورد این رشته با ۶۳۰.۹ امتیاز در اختیار حسین باقری بود. این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم به میزبانی ساچمه بیژن در

به گزارش قائم آنلاین، مهیار صداقت، تیرانداز المپیکی ایران در هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی توانست در رشته تفنگ بادی با ثبت ۶۳۱.۳ امتیاز رکورد لیگ کشور را ارتقاء دهد. پیش از این رکورد این رشته با ۶۳۰.۹ امتیاز در اختیار حسین باقری بود.

این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم به میزبانی ساچمه بیژن در حالی پیگیری شد که در پایان مرحله مقدماتی رشته تفنگ بادی، تیم‌های نزاجا، زائر و مقاومت با غلبه بر تیم‌های هیات اردبیل، شرکت ملی حفاری و فولاد مبارکه سپاهان به پیروزی دست یافتند.

در رشته تپانچه بادی نیز، تیم‌های شهرداری اردبیل، مقاومت و زائر در مقابل تیم‌های نزاجا، فولاد مبارکه سپاهان و شرکت ملی حفاری به برتری رسیدند.
همچنین با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان هر دو از تیم زائر موفق به کسب مقام های اول و دوم شدند و مهدی جعفری پویا از مقاومت سوم شد.

جواد فروغی، امیر جوهری خو و محمد رسول عفتی هر سه از مقاومت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رشته تپانچه بادی را کسب کردند.

در این هفته از رقابت‌ها تیم ساچمه بیژن قرعه استراحت داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 18 =