کد خبر : 201813
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
-

دشمن با تمام توان دنبال جدا کردن مردم از بدنه نظام است

دشمن با تمام توان دنبال جدا کردن مردم از بدنه نظام است

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد بابایی در دومین مجمع بسیجیان شهرستان جویبار با بیان اینکه جبهه وسیع دشمنی در مقابل نظام ما وجود دارد گفت: دشمن همیشه به دنبال تبدیل فرصت به تهدید است اما یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران این است که از دل تهدیدها یک فرصت ایجاد می‌کند. وی افزود: تهدید

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد بابایی در دومین مجمع بسیجیان شهرستان جویبار با بیان اینکه جبهه وسیع دشمنی در مقابل نظام ما وجود دارد گفت: دشمن همیشه به دنبال تبدیل فرصت به تهدید است اما یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران این است که از دل تهدیدها یک فرصت ایجاد می‌کند.

وی افزود: تهدید فتنه ۸۸ به یک حماسه عظیم و باشکوه ۹ دی تبدیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار به راز ماندگاری انقلاب اسلامی در میان فتنه‌ها اشاره و عنوان کرد: امام(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد و حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در میدان‌های سخت دوران از نظام و انقلاب اسلامی پاسداری کردند.

بابایی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان و ابزارهای خود به دنبال جدا کردن مردم از بدنه نظام است و در فتنه ماه‌های اخیر به دنبال رویایی مردم با نظام بودند تا از طریق مردم، جمهوری اسلامی را شکست دهند و یا تسلیم خواسته‌های آمریکایی‌ها آنان کند.

حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار با بیان اینکه دشمن از مشکلات و فتنه‌های کشور موج‌سواری می‌کند گفت: اگر بیدار نباشیم وبصیرت نداشته و دیگران را بیدار نکنیم و سکوت کنیم بدتر از خیانت جریان انحراف است.

وی با تأکید براینکه نماینده‌ای میلیاردها تومان هزینه می‌کند و روحیه جهادی و بسیجی ندارد فایده‌ای برای انقلاب و مردم ندارد بیان کرد: امروز که در آستانه یک انتخابات مهم هستیم باید افراد بابصیرت و هوشیاری را انتخاب کنیم که از ولایت دفاع کنند.

سیدجوادحسینیان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: نخبگان بسیجی در هفت کارگروه  سیاست داخلی، فضای مجازی، اقتصادی، حقوقی و آموزشی سازماندهی شدند که عملکرد قابل قبولی را ارائه کردند.

وی افزود: در گام نخست نخبگان شهرستان جویبار شناسایی و در این هفت کارگروه سازماندهی شدند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: شهرستان جویبار با داشتن ظرفیت‌های فراوان و قرار گرفتن در کنار هم می‌تواند در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =