کد خبر : 201819
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
-

جزئیات وضعیت ۷ مجروح حادثه انفجار گاز آمل در بیمارستان مشهد

جزئیات وضعیت ۷ مجروح حادثه انفجار گاز آمل در بیمارستان مشهد

به گزارش قائم آنلاین، مهدی آذرلو در گفتگو ، با اشاره به مصدومان حادثه روستای بوران آمل گفت: انفجار گاز که در شهرستان آمل در روز شنبه هفته گذشته اتفاق افتاده بود، ۱۲ نفر مصدوم شدند، از این تعداد ۷ نفر به بخش‌ سوختگی بیمارستان امام رضا مشهد اعزام شدند. وی با بیان حال بیماران

به گزارش قائم آنلاین، مهدی آذرلو در گفتگو ، با اشاره به مصدومان حادثه روستای بوران آمل گفت: انفجار گاز که در شهرستان آمل در روز شنبه هفته گذشته اتفاق افتاده بود، ۱۲ نفر مصدوم شدند، از این تعداد ۷ نفر به بخش‌ سوختگی بیمارستان امام رضا مشهد اعزام شدند.

وی با بیان حال بیماران عنوان کرد: چهار نفر به علت نوع حادثه که در فضایی بسته بوده و منجر به آسیب استنتشاقی شده متاسفانه هوشیاری ندارند و تحت درمان در تهویه استفاده از دستگاه هستند و سه نفر در بخش بستری شدند و از نظر هوشیاری شرایط بهتری دارند.

آذرلو تصریح کرد: قبل از ورود این بیماران تمهیدات لازم جهت وسایل و مجهز کردن مجدد icu و ابزار آلات مورد نیاز انجام شد، سال ها است که وظیفه بخش سوختگی پذیرش بیماران از استان های همجوار بوده که همیشه سعی کردیم کارهای حمایتی انجام شود و بیماران با حال خوب مرخص شوند.

وجدانی جراح کشیک این بیماران  به خبرنگار ما گفت: چهار نفر از این بیماران وضعیت مناسبی ندارند و در بخش icu تحت درمان هستند و سه نفر دیگر در بخش بستر هستند که وضعیت بهتری دارند.

وی سوختگی این هفت نفر را ۵۰ درصد خواند و اظهار کرد:  سوختگی در این ۷ نفر از ۳۰ درصد تا ۶۵ درصد برای هر یک  متفاوت است.

این جراح تصریح کرد: آنچه منجر به مشکل شده است، استنشاقی بودن بیماران است که درصد سوختگی را بالا میبرد و ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: وقتی در فضای بسته انفجاری رخ می دهد به خاطر استنشاقی بودن ریه و قفسه سینه دچار آسیب می شود که بعد از چند روز بیشتر خود را نشان می دهد.

وجدانی با تاکید اینکه تمام تلاشمان را برای بهبودی حال بیماران خواهیم کرد، بیان کرد: سعی میکنیم بیماران به سمت نارسایی ریه نروند؛ اگر این اتفاق نیافتند و احیای کامل صورت گیرد، شنبه جراحی های لازم  را انجام خواهیم داد.

این حادثه در اثرانفجار گاز در روستای بوران دشت سر در شب شنبه این هفته اتفاق اقتاد که بلافاصله آمبولانس پایگاه اوژانس مصدومان را که ۱۳ نفر بودند به بیمارستان فوق تخصص سوختگی شهید زارع ساری منتقل کردند.

متاسفانه در این حادثه ۳ نفر جان خود را بر اثر سوختگی شدید از دست دادند و ۷ نفر برای درمان به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با بالگرد هوایی منتقل شدند تا تحت درمان قرار بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − یک =