کد خبر : 201832
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
-

تداوم پیروزی صدرنشینان لیگ والیبال بانوان در هفته ششم

تداوم پیروزی صدرنشینان لیگ والیبال بانوان در هفته ششم

به گزارش قائم آنلاین، هفته ششم‌لیگ‌برتر والیبال بانوان امروز (پنجشنبه) برگزار شد و با انجام سه دیدار به پایان رسید. تیم ذوب آهن اصفهان که تا هفته پنجم با ۱۵ امتیاز صدرنشین لیگ بود، مقابل توسعه اطلس تهران به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. ذوب آهن مقابل نماینده تهران

به گزارش قائم آنلاین، هفته ششم‌لیگ‌برتر والیبال بانوان امروز (پنجشنبه) برگزار شد و با انجام سه دیدار به پایان رسید. تیم ذوب آهن اصفهان که تا هفته پنجم با ۱۵ امتیاز صدرنشین لیگ بود، مقابل توسعه اطلس تهران به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.
ذوب آهن مقابل نماینده تهران کار راحتی داشت و در سه ست با نتایج ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۶ و ۲۵ بر ۹ پیروز شد تا با ۱۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کند.

تیم سایپا نیز ستارگان فارس شیراز را در سه ست شکست داد. شاگردان مریم هاشمی در سایپا با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۰ پیروز این میدان شدند تا همچنان بدون شکست باشند. سایپا اکنون با ۱۵ امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به ذوب آهن در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

در آخرین دیدار امروز هم تیم‌های شهرداری قزوین و افق قم مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم‌ قزوین در سه ست با نتایح ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۹ پیروز شد.

تیم‌ اکسون این هفته استراحت داشت و دیدار تیم‌های پیکان و باریج اسانس کاشان به دلیل حضور بازیکنان آنها در اردوی تیم ملی به تعویق افتاده و پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات انتخابی المپیک برگزار می‌شود.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:
۱_ذوب آهن اصفهان، ۱۸ امتیاز، ۶ بازی
۲_سایپا تهران، ۱۵ امتیاز، ۵ بازی
۳_اکسون تهران، ۸ امتیاز، ۵ بازی
۴_شهرداری قزوین، ۷ امتیاز، ۵ بازی
۵_ستارگان شیراز، ۶ امتیاز، ۵ بازی
۶_پیکان‌تهران، ۳ امتیاز، ۲ بازی،
۷_باریج اسانس کاشان، ۳ امتیاز، ۲ بازی
۸_اطلس شیراز صفر امتیاز، ۵ بازی
۹_افق قم، صفر امتیاز، ۵ بازی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 6 =