کد خبر : 201809
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
-

افتتاح ۴۸۲ واحد مسکونی سیل‌زده و مرمت شده در مازندران

افتتاح ۴۸۲ واحد مسکونی سیل‌زده و مرمت شده در مازندران

به گزارش قائم آنلاین،   ۶۲ واحد مسکونی سیل زده و ۴۲۰ واحد مسکونی مرمت‌شده سیل‌زدگان تحت پوشش کمیته امداد با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا افتتاح شد. رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور صبح امروز با حضور در روستای مرزرود ساری و با بهره برداری از یک واحد مسکونی در این

به گزارش قائم آنلاین،   ۶۲ واحد مسکونی سیل زده و ۴۲۰ واحد مسکونی مرمت‌شده سیل‌زدگان تحت پوشش کمیته امداد با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور صبح امروز با حضور در روستای مرزرود ساری و با بهره برداری از یک واحد مسکونی در این روستا گفت: همزمان با بهره برداری از این واحد ۶۱ واحد دیگر هم در مناطق سیل زده استان مازندران ساخته و تحویل صاحبانشان شد.

سید مرتضی بختیاری افزود: ۴۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در مازندران هم در این مدت با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه کربلا بازسازی شد.

وی با بیان اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سیل گذشته خسارت دیدند از تسهیلات حمایتی بهره‌مند شدند افزود: برای ساخت هر واحد ۵۰ متری، مبلغ ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره با بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سیل اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ در ۱۸ استان کشور خسارت‌هایی به بار آورد تصریح کرد: تمامی تسهیلات تعمیراتی افراد تحت پوشش کمیته امداد تا پایان آذر ماه امسال پرداخت شد.

بختیاری گفت: باقیمانده واحد‌های احداثی تا پایان امسال از تسهیلات بلا عوض و کم بهره بهره مند می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =