کد خبر : 201516
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
-

پیام رییس اورژانس کشور به مناسبت روز پرستار

پیام رییس اورژانس کشور به مناسبت روز پرستار

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی اورژانس کشور، در پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است: « “پرستاران، درد آشنایان همه بیماران و از کار افتادگان هستند، مونس لحظه‌های درد و رنج انسان‌هایی هستند که نیاز به مونس و پرستار دارند.” مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) میلاد با سعادت اسوه صبر و پایداری، حضرت

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی اورژانس کشور، در پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است: « “پرستاران، درد آشنایان همه بیماران و از کار افتادگان هستند، مونس لحظه‌های درد و رنج انسان‌هایی هستند که نیاز به مونس و پرستار دارند.” مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

میلاد با سعادت اسوه صبر و پایداری، حضرت زینب (س)، بانویی که شاید هدف از خلقت او در این جهان، آموزش ایثار و فداکاری به تمامی مردان و زنان بوده است. حضرت زینب کبری (س) در مفهوم واقعی کلمه پرستاری با روح سترگ بودند که در سال‌های با برکت و پرعزت حیات خود از پنج امام بزرگوار پرستاری کردند و یاری کننده بازماندگان حادثه جانسوز کربلا بوده‌اند و لقبِ «بزرگ پرستار همیشه تاریخ» را زیبنده خود کرده‌اند.

پرستاری، واژه‌ای آشناست که ناخودآگاه هر شنونده‌ای را به یاد یاری رسانی در لحظات سختی و کمک رسانی می‌اندازد، انسان‌های بی‌ادعایی که به معنای واقعی کلمه، خالصانه کار می‌کنند و تمام تلاش خود را معطوف می‌سازنند تا بیماران و دردمندان، دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کنند. عشق به خالق و عشق به مخلوق را در کسوت شریف و مقدس “پرستار” جلوه‌گر می‌نمایند.

پرستاران عزیز، تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند و در این اخلاص سرشار از معنویت، جلوه‌ای از کرامت بزرگ بانوی عاشورا حضرت زینب کبری (س) را منور می‌سازند که اسوه صبر و از خودگذشتگی زنان عالم است.

نیک می‌دانیم که پرستاران، منادیان انسانیت و کرامتند، آنگاه که جان‌های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار، حیاتی دیگر می‌بخشند به واقع جانی در کالبد جامعه می‌دمند و این جان بر آمده از اعتقاد و باور راستین، همت بی‌منت و تلاش ستودنی پرستاران عزیز در یاری رسانی به خلق و تحقق وعده ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در اجرای طرح ارزشمند تحول نظام سلامت کشور، تلاشی عظیم و ماندگار است که بی‌شک مورد رضایت حضرت حق و عموم مردم رشید و مهربان ایران اسلامی است.

اینجانب فرا رسیدن ولادت با سعادت اسوه صبر و مقاومت، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی شما سپیدپوشان عرصه سلامت و پرستاران دلسوز، زحمتکش و پر تلاش ایران اسلامی به خصوص همکاران جهادی و پرتلاش اورژانس پیش بیمارستانی، که همچون فرشتگان رحمت به دردها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیمار پاسخ می‌دهند، تبریک عرض می‌کنم. ان شاءالله در پناه حق همواره سلامت و سعادتمند باشید.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 6 =