کد خبر : 201543
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات به وظایف خود عمل کنند

مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات به وظایف خود عمل کنند

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمودی شاه نشین در گفت‌وگو ، با اشاره به تفاوت رقابت های سیاسی در این دوره از انتخابات با ادوار گذشته، بیان کرد: از نظر بنده تفاوت چندانی بین رقابت های سیاسی در این دوره به چشم نمی خورد. امروز جریانات مختلف سیاسی که هر یک رویکرد منحصر به فردی

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمودی شاه نشین در گفت‌وگو ، با اشاره به تفاوت رقابت های سیاسی در این دوره از انتخابات با ادوار گذشته، بیان کرد: از نظر بنده تفاوت چندانی بین رقابت های سیاسی در این دوره به چشم نمی خورد. امروز جریانات مختلف سیاسی که هر یک رویکرد منحصر به فردی دارند وارد عرصه انتخابات شده و هر چقدر جلوتر می رویم نیز فعالیت ها پر رنگ تر می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز احزاب و جریانات سیاسی با سلایق مختلف، فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده و در حال تلاش هستند تا سهم خود را از کرسی های مجلس به دست آورند.

نماینده مردم شهریار در مجلس در پاسخ به این پرسش که مهم ترین چالش پیش روی انتخابات چیست؟، گفت: امروز دغدغه ها و مسائل اقتصادی، مردم جامعه را در تنگنا قرار داده است اما با شناختی که بنده نسبت به مردم ولایتمدار میهنمان دارم، آن ها همانند گذشته در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

محمودی شاه نشین در پایان بابیان اینکه از نظر بنده چالش خاصی پیش روی انتخابات وجود ندارد، تاکید کرد: مردم ما ثابت کرده اند هرجا که پای مصالح نظام در میان باشد هیچ مانعی نمی تواند جلوی آنان را بگیرد. در عین حال مسئولین باید به وظایف قانونی خود عمل کنند تا فضای عمومی جامعه بهتر شود. مردم باید احساس کنند که مسئولان به فکر آنان هستند چراکه دیگر ریاکاری در جامعه مقبولیتی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =