کد خبر : 201682
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
-

قطار نمایشگاه کتاب استانی به قم رسید

قطار نمایشگاه کتاب استانی به قم رسید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم با حضور ۳۴۱ ناشر از سراسر کشور و با ارائه ۸۷ هزار و ۷۳۸ عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر برگزار می‌شود. بنا بر اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دو کتاب‌فروشی از این

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم با حضور ۳۴۱ ناشر از سراسر کشور و با ارائه ۸۷ هزار و ۷۳۸ عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دو کتاب‌فروشی از این استان نیز با ستاد برگزاری نمایشگاه همکاری و در محل نمایشگاه فعالیت دارند.

این نمایشگاه روز پنج‌شنبه (۱۲ دی‌ماه) در دو سالن و ۲۴۰ غرفه افتتاح و از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ دی‌ماه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

همچنین ۵۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک عامل مستقر درنمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان نیز همراه با چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم فعالیت دارد.

در کنار این نمایشگاه برنامه‌های جنبی از قبیل رونمایی از تازه‌های نشر استان، برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب، سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، مسابقات کتاب و کتاب‌خوانی و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم از ۱۳ تا ۲۰ دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − شش =