کد خبر : 201551
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
-

عماری: توانایی میزبانی از بسکتبال نوجوانان آسیا را داریم

عماری: توانایی میزبانی از بسکتبال نوجوانان آسیا را داریم

به گزارش قائم آنلاین، مسعود عماری در گفت وگو ، درباره دادن میزبانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۲۰ به ایران، اظهار کرد: از دو ‌ماه قبل این پیشنهاد را به فدراسیون آسیا داده بودیم که میزبان مسابقات باشیم که روز گذشته اعلام شد فدراسیون آسیا با درخواست ما موافقت کرده است. او افزود: به این

به گزارش قائم آنلاین، مسعود عماری در گفت وگو ، درباره دادن میزبانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۲۰ به ایران، اظهار کرد: از دو ‌ماه قبل این پیشنهاد را به فدراسیون آسیا داده بودیم که میزبان مسابقات باشیم که روز گذشته اعلام شد فدراسیون آسیا با درخواست ما موافقت کرده است.

او افزود: به این ترتیب سعی‌ می‌کنیم در تهران میزبان این رقابت‌ها که انتخابی نوجوانان جهان ۲۰۲۰ در صوفیه هم است، باشیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال همچنین در پاسخ به این سوال که آیا زیر ساخت لازم برای برگزاری این رقابت‌ها در ایران وجود دارد؟ اظهار کرد: بله، به هر حال ما تجربه برگزاری از این قبیل مسابقات را داریم. ما مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را نیز در تهران داشته‌ایم. با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته، امگان برگزاری منظم این رقابت‌ها را داریم.

عماری در پاسخ به این سوال که هدف گذاری فدراسیون ایران از این میزبانی‌ چیست؟ توضیح داد: از دو جهت برای ما مهم است، ابتدا اینکه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی نوجوانان ۲۰۲۰ را میزبان می‌شویم ودوم اینکه برگزاری چنین رقابت‌هایی، باعث پیشرفت و توسعه ‌ورزش‌ کشور خصوصا بسکتبال در رده‌های پایه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 5 =