کد خبر : 201440
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
-

فعالیت برخی کسبه در مکان‌ قدیمی بازار ماهی ساری غیرقانونی است

فعالیت برخی کسبه در مکان‌ قدیمی بازار ماهی ساری غیرقانونی است

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی فرزادی در گفت‌وگو ، از وضع مساعد این روزهای بازار ماهی در مرکز استان خبر داد و گفت: امسال هم وضع صید بهتر شده و هم قیمت‌ها کمی افزایش داشته که در مجموع سال مطلوبی برای کسبه بازار ماهی بوده است. وی افزود: بازار بزرگ ماهی ساری واقع در کیلومتر

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی فرزادی در گفت‌وگو ، از وضع مساعد این روزهای بازار ماهی در مرکز استان خبر داد و گفت: امسال هم وضع صید بهتر شده و هم قیمت‌ها کمی افزایش داشته که در مجموع سال مطلوبی برای کسبه بازار ماهی بوده است.

وی افزود: بازار بزرگ ماهی ساری واقع در کیلومتر ۶ کمربندی ساری-قائم‌شهر، امسال هشتمین سال فعالیت خود را تجربه می‌کند و با ظرفیت بیش از ۱۳۰ باب مغازه و  وسعت ۳٫۵ هکتاری در واقع یکی از  بزرگترین بازارهای ماهی در کشور است.

رئیس اتحادیه فروشندگان ماهی ساری خاطرنشان کرد: برخی کسبه و همچنین دست فروش، در مکان‌های قدیمی بازار ماهی در مرکز استان، مشغول فعالیت هستند که اقدام آن‌ها غیرقانونی و بدون مجوز است.

فرزادی در خصوص قیمت انواع ماهی پرورشی گفت: قیمت امروز هر کیلو ماهی فیتوفاک ۱۲ هزار تومان، کپور ۳۰ هزار تومان و قزل آلا نیز ۳۷ هزار تومان است.

به گفته وی، قیمت هر کیلو ماهی دریایی کپور ۲۷ هزار تومان، سفید ۶۰ هزار تومان و کفال ۲۵ هزار تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − هفت =