کد خبر : 201431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
-

حماسه ۹ دی ولایت مداری مردم ایران را ثابت کرد / ملت تا پای جان برای صیانت از انقلاب ایستاد

حماسه ۹ دی ولایت مداری مردم ایران را ثابت کرد / ملت تا پای جان برای صیانت از انقلاب ایستاد

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به به اینکه حماسه ۹ دی، اوج میثاق و همبستگی ملت همیشه در صحنه ایران با ولایت است، گفت: حمایت مردم از نظام اسلامی ایران و ولایت فقیه از برکات و ثمرات ارزشمند حضور ملت ایران در حماسه ۹ دی بود. فرمانده

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به به اینکه حماسه ۹ دی، اوج میثاق و همبستگی ملت همیشه در صحنه ایران با ولایت است، گفت: حمایت مردم از نظام اسلامی ایران و ولایت فقیه از برکات و ثمرات ارزشمند حضور ملت ایران در حماسه ۹ دی بود.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر با بیان اینکه حماسه ۹ دی در سال ۱۳۸۸، ولایت مداری مردم ایران را ثابت کرد ، اضافه کرد:حماسه ۹ دی خط بطلانی بر جریان فتنه بود و صیانت از انقلاب اسلامی ایران تا پای جان را به رخ جهانیان و ایادی استکبار جهانی کشاند.

سرهنگ علیزاده با تصریح براینکه ملت ایران با حماسه عظیم ۹ دی نشان دادند که همواره ادامه دهنده آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی ( رحمت الله علیه)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهدا هستند، افزود: بسیجیان همانند آحاد مردم با تجدید میثاق با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران در زمینه های مختلف، اهتمام دارند.

فرمانده سپاه قائم شهر در پایان یادآور شد:‌ قائم شهری ها همچون صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ایران از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، صیانت از دستاوردها و انتقال آن به آیندگان جامعه از اهدای جان خویش، ترس و واهمه ای ندارند و حضور حماسی خود را در تمامی صحنه ها به نمایش می گذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =