کد خبر : 201494
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
-

بودجه ۹۹ در راستای تصویب FATF بسته شد

بودجه ۹۹ در راستای تصویب FATF بسته شد

به گزارش قائم آنلاین،  سید امیر ساداتی کرمی در نشست سالروز حماسه ۹ دی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب (س) به جریان شناسی و تحلیل تطبیقی فتنه جمل و فتنه ۸۸ پرداخت و گفت:نقطه تمایز حکومت امام (ره) که با مدیریت مقام معظم رهبری این حکومت استمرار دارد با حکومت ائمه (ع) در حمایت

به گزارش قائم آنلاین،  سید امیر ساداتی کرمی در نشست سالروز حماسه ۹ دی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب (س) به جریان شناسی و تحلیل تطبیقی فتنه جمل و فتنه ۸۸ پرداخت و گفت:نقطه تمایز حکومت امام (ره) که با مدیریت مقام معظم رهبری این حکومت استمرار دارد با حکومت ائمه (ع) در حمایت مردم از حکومت است.

سادات کرمی با تطبیق فتنه جمل و فتنه ۸۸، تنها تفاوت میان آن را حمایت مردم از امام دانست و ادامه داد:دشمن اصلی امیرالمومنین علی (ع) معاویه و سیاست لیبرالی معاویه بود. اما فتنه‌های مختلفی بوجود آمد تا امام به سمت معاویه و دشمن اصلی نرود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران در همین رابطه افزود:فتنه جمل زمانی بود که کارگزاران زمان علنا دست به فساد می‌زدند؛ و اختلاف طبقاتی به اوج خود رسیده بود.

سادات کرمی در ادامه به اضلاع فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: ضلع اول اصلاح طلبانی بودند که به مبانی اسلامی اعتقادی نداشتند. ضلع دوم انقلابیونی که دچار دگردیسی فکری و استحاله فرهنگی شدند و ضلع سوم خواصی که حامی فتنه شدند  و به دنبال مشروعیت بخشی فتنه بودند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با بیان این مطلب که اصلاح طلبان علنا می‌گفتند  به دنبال قدرت طلبی و محدود کردن اختیار رهبری در حکم رانی هستند، اضافه کرد:‌در فتنه ۸۸ ضلع اصلی که در جریان نقش ایفا کرد جریان برانداز بود. جریانی که از التهابات استفاده می‌کرد تا به حکومت فشار بیاورد.

سادات کرمی با تصریح براینکه این جریان اصلاح طلبی نه تعهد و نه تخصص برایش مهم است و تنها اولویت آن تحزب و حزبی گرایی است؛ خاطر نشان کرد:جریانی که ۳۰ سال مدیریت در دست آن است، اما برای پست‌های مدیریتی تحزب را بر تخصص و تعهد انقلابی ترجیح میدهد.

این فعال حوزه دانشجویی مبانی با یادآوری اینکه مبانی و شاخص‌های فکری اصلاح طلبان مخالف مبانی، انقلابیون اشرافی شده، خواص حامی فتنه، در شعار‌های انتخاباتی و مباحث سیاسی شبیه هم هستند، تصریح کرد: همه آن‌ها در  تنش زایی در سیاست خارجی، جدایی حکومت از دین، حملات به شورای نگهبان، شبیه هم حرف زده و آن را تکرار می‌کنند.

به گفته مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران فتنه ویروسی است که هربار در یک قالبی ظاهر میشود.او در همین رابطه توضیح داد:هرباردشمن با یک شیوه ورود پیدا می‌کند و  و هربار پیچیده تر، اما کسی که تابع ولایت است فتنه را تشخیص میدهد.

سادات کرمی در ادامه با بیان اینکه در عراق و لبنان صندوق انتخابات  تغییر دهنده مسئولان  نیست و مردم در کف خیابان دست به تغییر حکومت میزنند، یادآور شد:در ۵ دی برانداز‌ها می‌خواستند دست به تظاهرات بزنند، اما ضایع شدند.

او با اشاره به اینکه برانداز‌ها قاتل پویا بختیاری هستند، افزود:‌این جریان شبیه جریان قتل ندا آقا سلطان است.

سادات کرمی در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه ۹۹ اشاره کرد و گفت:‌بودجه ۹۹ طوری بسته شده که محقق نشود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با بیان اینکه لایحه بودجه با توجه به اینکه فروش نفت کمتر از ۳۰۰ بشکه است، دچار کسری شده و می‌بایست به بانک مرکزی رجوع کند، تصریح کرد:اگر بودجه ۹۹ بسته شود در سال ۹۹ تورم به ۹۹ درصد می‌رسد.

سادات کرمی با بیان این مطلب که دولت برای  جبران کسری فروش نفت، دو راه حل دارد یا حامل‌های سوخت را گران کرده و  یا موانع فروش نفت را رفع کند که آن  مذاکره با امریکا و تصویب fatf  است، گفت:رئیس جمهوری که یک روز می‌گفت: مذاکره با امریکا دیوانگی است امروز دم از مذاکره با امریکا می‌زند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران با تاکید براینکه مجلس انقلابی می‌تواند کشور را از شرایط اقتصادی نجات دهد، افزود: مجلس انقلابی از hفکار و نظر انقلابی مردم برمیخیزد؛ لذا  با بصیرت دهی به مردم  در انتخاب نماینده‌ای که انقلابی و کشوری فکر می کند، تلاش کنیم.

سادات کرمی در پایان خاطرنشان کرد:اگر سبک زندگی اصلاح نشود جامعه به سمتی می‌رود که کسی بیاد و فقط اقتصاد را متحول کند در صورتیکه این شیوه غلط است جامعه اسلامی سالم برای استقلال و آزادی  هزینه اقتصادی میدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =