کد خبر : 201438
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
-

افتتاح ۳ پروژه مهم در جویبار تا پایان امسال

افتتاح ۳ پروژه مهم در جویبار تا پایان امسال

به گزارش قائم آنلاین، همت محمدنژاد در افتتاح پروژه میدان ۹ دی به مناسبت گرامی‌داشت حماسه ۹ دی‌ماه و دهه بصیرت که با حضور اعضای شورای شهر جویبار و مسئولین شهرستانی برگزار شد، با اشاره به اینکه بعد  ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی ایران، امروز این انقلاب تبدیل به یک درخت تنومندشده است،

به گزارش قائم آنلاین، همت محمدنژاد در افتتاح پروژه میدان ۹ دی به مناسبت گرامی‌داشت حماسه ۹ دی‌ماه و دهه بصیرت که با حضور اعضای شورای شهر جویبار و مسئولین شهرستانی برگزار شد، با اشاره به اینکه بعد  ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی ایران، امروز این انقلاب تبدیل به یک درخت تنومندشده است، اظهار کرد: ابرقدرت‌های شرق و غرب، دیگرجرأت رویایی با ایران اسلامی را ندارند و چشم و امید تمام مسلمانان جهان به اقتدار این نظام است.

وی نامگذاری این میدان به‌نام میدان ۹ دی‌ماه را آشنایی جوانان و مردم با آرمان‌های نظام و پاسداشت خون شهدا بیان کردو افزود: جوانان در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ برای پاسداشت خون شهدا به میدان آمدند و با برهم زدن توطئه دشمنان، حماسه‌ای بزرگ در کشور رقم زدند.

شهردار جویبار هزینه این میدان را ۴۰۰ میلیون ریال بیان کرد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال پروژه آتش‌نشانی، میدان شهید ذبیحی و میدان آزادگان به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: نهضت آسفالت کوچه‌ها و معابر در سطح شهر آغاز شده است و در ۳ ماه گذشته حدود ۲۰ کوچه و خیابان آسفالت آن به اتمام رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جویبار نیز با اعلام اینکه عیار مدیران فعال در دل مشکلات مشخص خواهد شد، گفت: تبدیل فرصت از دل تهدیدها یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران بوده است.

مهرداد بابایی بااعلام اینکه حماسه ۹ دی بعد از برنامه‌ریزی نقشه دشمنان در طی ۸ ماه شکل گرفت، افزود: امروز این حماسه بزرگ بعد از سرکوب فتنه شوم دشمنان به یوم الله تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جویبار تصریح کرد: باردیگر مردم غیور کشور به نظام جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و دست رد به نیرنگ و فتنه دشمنان زدند.

بابایی بر نشست‌های بصیرتی قبل از انتخابات پیش‌رو تأکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مد نظر همه ماست، چرا که دشمنان نظام و انقلاب به‌دنبال سردی تنور انتخابات در کشور هستند.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را مایه امنیت کشور بیان کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، اعتبار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =