کد خبر : 201436
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
-

اختلاف‌افکنی و فتنه‌انگیزی نقشه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است

اختلاف‌افکنی و فتنه‌انگیزی نقشه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام رضا محمدنسب در همایش گرامیداشت ۹ دی که با حضور مردم و مسئولین در مسجد امام جعفر صادق (ع) سورک برگزار شد با تبریک این روز به همه مردم ایران، اظهار کرد: ایمان همراه با بصیرت و وحدت و اطاعت از رهبری از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام رضا محمدنسب در همایش گرامیداشت ۹ دی که با حضور مردم و مسئولین در مسجد امام جعفر صادق (ع) سورک برگزار شد با تبریک این روز به همه مردم ایران، اظهار کرد: ایمان همراه با بصیرت و وحدت و اطاعت از رهبری از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن بود.

وی بیان کرد: مشکلاتی که در کشور وجود دارد به‌دلیل عدم وجود قانون یا عدم اجرا قانون است به همین دلیل مجلس جای مهمی است چون محل تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن است.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تضعیف ایمان مردم است، خاطرنشان کرد: دشمن عوامل پیروزی را شناخته و به‌دنبال تضعیف آن است و اگر باورهای دینی تضعیف شود می‌توان بر آن کشور تسلط پیدا کرد.

محمدنسب با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام و اینکه حضور نظامی آمریکا در سوریه و عراق برای نفت این کشورها است، تصریح کرد: آمریکا یک کشور دروغگو است و زیرپای تعهدات خود می‌زند چطور باید با آنها مذاکره کرد.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف افکنی و فتنه انگیزی نقشه دیگر دشمن برای مقابله با انقلاب است، افزود: دشمن برای هر قشری یک ترفند برای فریب دارد و یکی از برنامه‌های آنها سازش کردن با دشمنان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میاندورود با بیان اینکه برای رهایی از فتنه باید تقوا داشت، گفت: مردم بزرگ ما در این ۴۰ سال توانستند از این فتنه‌ها عبور کنند به‌دلیل همین تقوا بود و آنهایی که فتنه گری می‌کردند روسیاه شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود نیز در این مراسم با بیان اینکه ۹ دی روز عبور از فتنه‌ها و روز ولایت پذیری است، اظهار کرد: همه روزهای سال یکی است و این اراده مردم و مجاهدت‌ها است که بعضی روزها را برتری می‌دهد.

جعفر اصغری بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی از این روزها زیاد دارد و نهم دی یکی از این روزها است که همواره در ذهن مردم ایران و تاریخ ثبت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۱ سال از عمر پربرکت انقلاب گذشت و در گام دوم قرار گرفتیم و قرار است در گام دوم به تمدن اسلامی برسیم و مستلزم آن است که این گام را محکم‌تر برداریم.

اصغری با بیان اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده که در بعد دفاعی توان مقابله با ما را ندارد و جنگ نرم را به راه انداخته است، افزود: اگر ما سخنان رهبری را توجه می‌کردیم و اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کردیم امروز مشکل تحریم نداشتیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمن دنبال این است که با فریبکاری در جامعه موج ایجاد کند و روی موج سوار شوند و معاندان و سلطنت طلبان از این موج سوء استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود در پایان گفت: بر همه ما واجب است که هوشیار باشیم و عمل به موقع و به هنگام داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 6 =