کد خبر : 201185
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۸:۵۰
-

مشکلات مالی باز هم گریبان رده های پایه را گرفت

مشکلات مالی باز هم گریبان رده های پایه را گرفت

به گزارش قائم آنلاین، تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان برای سال ۲۰۱۹ میلادی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست دادند که دلیل آن هم مشکلات مالی عنوان شد. از آنجا که مسابقات در کره شمالی برگزار شد، فدراسیون هم قید این اعزام را زد. اکنون مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان

به گزارش قائم آنلاین، تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان برای سال ۲۰۱۹ میلادی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست دادند که دلیل آن هم مشکلات مالی عنوان شد. از آنجا که مسابقات در کره شمالی برگزار شد، فدراسیون هم قید این اعزام را زد.

اکنون مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲۰۲۰ در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد و دوباره مسائل مالی اعزام نوجوانان و جوانان را به اما و اگر کشانده است. در حال حاضر گفته شده اعزام تیم نوجوانان و جوانان به دلیل مشکلات مالی به صورت کیفی خواهد بود. یعنی تنها نفراتی اعزام می شوند که شانس مدال داشته باشند. البته قرار است در روزهای آینده باز هم تصمیم گیری شود.

در مورد اعزام دختران هم هنوز تصمیم گیری نشده است.

مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از ۱۳ تا ۱۹ فوریه (۲۴ تا ۳۰ بهمن) در ازبکستان برگزار می شود و باید دید در نهایت فدراسیون چند نفر را راهی این مسابقات می کند.

بحث اعزام در رده پایه بسیار مهم است و اگر قرار باشد اعزام های نوجوانان و جوانان لغو و آنها خانه نشین شوند، قطعا وزنه برداری ایران از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت به مراتب بدی قرار می گیرد. البته اکنون هم شاهد این افت کمی و کیفی هستیم و استقبال نه چندان جالب از رقابتهای انتخابی که در استانهای مختلف برگزار می شود خود گواه بر این موضوع است بنابراین این انتظار هست فدراسیون با اعزام تیم های پایه نگذارد انگیزه های نفراتی که فعالیت می کنند از بین برود و در نهایت اوضاع وزنه برداری از این بدتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =