کد خبر : 201285
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
-

حماسه ۹ دی تبلور تولا به ولایت و تبرا از فتنه‌گران است

حماسه ۹ دی تبلور تولا به ولایت و تبرا از فتنه‌گران است

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله محمد‌باقر محمدی لائینی در مراسم سالروز نهم دی در مصلای شهرستان رامسر ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: در سفرم به رامسر، مراتب تعهد به انقلاب و ارادت مردم رامسر به ایثار و حماسه برای بنده مشهود شد. وی با اشاره به اینکه باید حوادث را آنگونه که رهبری

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله محمد‌باقر محمدی لائینی در مراسم سالروز نهم دی در مصلای شهرستان رامسر ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: در سفرم به رامسر، مراتب تعهد به انقلاب و ارادت مردم رامسر به ایثار و حماسه برای بنده مشهود شد.

وی با اشاره به اینکه باید حوادث را آنگونه که رهبری تفسیر می‌کند ببینیم و تفسیر کنیم بیان کرد: نگاه ایشان از حادثه نهم دی، تفسیر تولایی و تبرایی است که این یعنی باید با دو زاویه دید به این حادثه بپردازیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رهبر انقلاب قبل از انتخابات ۸۸ پیش‌بینی این فتنه را کرده بودند افزود: حماسه نهم دی، حضور به عشق ولایت فقیه بود که جنبه تولایی دارد و مقابله و مبارزه با فتنه گران، جنبه تبرایی این حماسه است.

این مسئول با بیان اینکه پیش بینی رهبر انقلاب در مورد زیر سوال بردن سلامت انتخابات درست از آب درآمد ادامه داد: یکی از نامزدها بدون اجازه قانونی، قبل از شمارش آرا فرمان آتش را صادر کرد و با کشاندن اعتراضات به کف خیابان، امنیت کشور را زیر سوال برد.

محمدی لائینی ادامه داد: رهبر انقلاب تاکید داشتند که اگر اعتراضی هست باید از راه قانونی باشد اما فتنه گران به آن بی توجهی کردند که نتیجه آن توهین به ارزش ها و جسارت به نمادهای حسینی شد که حماسه نهم دی را در پی داشت و در حقیقت باطل السحر فتنه گران شد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بیش از ۲۰۰ بار از کلمه فتنه استفاده کردند اظهار کرد: امروز با رای و تصمیم شورای عالی امنیت ملی که رئیس جمهور فعلی نیز عضو آن بود، فتنه گران در حصر خانگی قرار دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری این فتنه را مدیریت نمی کردند، بزرگترین خطر کشور را تهدید می کرد که در طول ۳۰ سال ولایت ایشان، این امر بی سابقه بود.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات و تلاش دشمن برای اثرگذاری روی این دو رخداد مهم افزود: امسال حضور پررنگ مردم در این دو رخداد از همه سال ها اهمیت بیشتری دارد.

امام جمعه ساری در پایان با اشاره به ملاک انتخاب کاندیدای اصلح، گفت: باید دید چه افرادی فتنه ۸۸ را قبول دارند که این یکی از معیارهایی است باید به آن توجه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 4 =