کد خبر : 201291
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
-

جاماندن بیش از ۹۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد از کمک هزینه معیشتی

جاماندن بیش از ۹۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد از کمک هزینه معیشتی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسن درویشان‌، اظهار کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای طرح بنزین و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به‌صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاه‌های مربوطه جهت رفع آنها اعلام و پیگیری می‌کند. وی ادامه داد: به‌عنوان نمونه طبق بررسی‌هایی که داشتیم به بیش از

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام حسن درویشان‌، اظهار کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای طرح بنزین و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به‌صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاه‌های مربوطه جهت رفع آنها اعلام و پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: به‌عنوان نمونه طبق بررسی‌هایی که داشتیم به بیش از ۹۲ هزار خانوار (‌۱۵۷ هزار نفر) تحت پوشش کمیته امداد کمک هزینه معیشتی پرداخت نشده و با پیگیری‎هایی که داشتیم مقرر شد از این ماه به لیست دریافت‎کنندگان اضافه شوند و معوقه‌ ماه گذشته نیز به آنها پرداخت شود.

وی در خصوص نگرانی‌های مقام معظم رهبری درباره کاهش رشد جمعیت اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که به سازمان رسیده است هنوز برخی از اقدامات پیشگیرانه‌ای که وزارت بهداشت در گذشته در راستای سیاست کنترل جمعیت انجام می‎داد، در برخی مراکز بهداشتی کماکان ادامه دارد که پیگیری این موضوع در دستور کار سازمان بازرسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − شانزده =