کد خبر : 201249
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

بهره‌برداری هزار و ۳۳۱ طرح اشتغال‌زایی در غرب مازندران

بهره‌برداری هزار و ۳۳۱ طرح اشتغال‌زایی در غرب مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سید رضا هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به سفر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدنی مدیرعامل بنیاد برکت به غرب مازندران، اظهار کرد: همزمان با این سفر طرح‌های اشتغالزایی خرد روستایی در مناطق محروم شهرستان‌های غرب آغاز شد. وی تصریح کرد: همزمان با

به گزارش قائم آنلاین، سید رضا هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به سفر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدنی مدیرعامل بنیاد برکت به غرب مازندران، اظهار کرد: همزمان با این سفر طرح‌های اشتغالزایی خرد روستایی در مناطق محروم شهرستان‌های غرب آغاز شد.

وی تصریح کرد: همزمان با این سفر، افتتاح و بهره‌برداری همزمان از هزار و ۳۳۱ طرح اشتغال‌زایی بنگاه محور، اجتماع محور و تسهیلات محور با ایجاد ۴ هزار و ۸۲۱ شغل در غرب استان مازندران انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که همه باید انجام دهند احیای ظرفیت‌های معطل شده است که تا کنون در استان مازندران هزار و ۵۰۰ طرح توسط ستاد اجرایی افتتاح شد.

این مسئول از افتتاح رسمی قرارگاه خدمت رسانی، امدادی و جهادی این ستاد در مازندران (ساری) به عنوان تجهیز کننده سه استان شمالی خبر داد و گفت: این قرارگاه برای پشتیبانی جهادی استان‌های شمالی و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مازندران با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی، موسسات خیریه و سمن‌ها فعالیت می‌کند.

هادیان با اعلام اینکه تاکنون ۱۰۰ پروژه جهادی در مازندران بهره‌برداری شده است، بیان کرد: این قرارگاه برای مجموعه‌ای از کارهای جهادی مانند مدرسه‌سازی، مسجد، راه و … در طول سال و بحران‌ها فعالیت دارد و از همان ساعات اولیه نیروها بسیج می‌شوند و کمک‌ها ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: در سیل اخیر مازندران در لحظات نخست ورود کردیم و غذا، چادر، پتو و تجهیزات در میان سیل‌زدگان توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران افزود: در روز اخیر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  به مازندران با حضور مدیر عامل بنیاد برکت و مدیر عامل بنیاد احسان تعدادی جهیزیه، ویلچر، وسایل ورزشی و چند هزار بسته لوازم التحریر در بین محرومان مازندران توزیع شده است.

هادیان در پایان گفت: ۶۰ سری جهیزیه نیز از محل قرارگاه بین مناطق محروم در استان توزیع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − یازده =