کد خبر : 201169
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۰
-

اوج بصيرت و ولايت‌مداری مردم در حماسه ۹ دی رقم خورد

اوج بصيرت و ولايت‌مداری مردم در حماسه ۹ دی رقم خورد

به گزارش قائم آنلاین، همزمان با فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، همایش بزرگی به همین مناسبت و به یاد حضور حماسی مردم شیرگاه در مسجد جامع شهرشیرگاه و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد. سردار ناصر دهقان جانشین سازمان فرهنگی خانواده‌های سپاه در

به گزارش قائم آنلاین، همزمان با فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، همایش بزرگی به همین مناسبت و به یاد حضور حماسی مردم شیرگاه در مسجد جامع شهرشیرگاه و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار ناصر دهقان جانشین سازمان فرهنگی خانواده‌های سپاه در این مراسم به تبیین و روشنگری ابعاد مختلف فتنه سال ۸۸ و حماسه مردم در روز ۹ دی  و حضور حماسی مردم شیرگاه در ۷ دی ماه پرداخت و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسیدآمریکا که در منطقه بزرگترین هم پیمان، بزرگترین بازار فروش تسلیحات خود را از دست داد، بزرگترین بازار غارت نفت خود، بزرگترین پایگاه جاسوسی، خط دفاع از اسرائیل در منطقه را از دست داه بود و با کشوری که به استقلال رسید مواجه شد. همه همت خود را به کار بست تا این کشور روی خوش را نبیند و تبدیل به یک الگو برای سایر کشور‌ها نشود لذا از همان روز‌های انقلاب توطئه‌ها و تهدیدات خود بر علیه جمهوری اسلامی را آغاز نمود.

دهقان در همین رابطه ادامه داد: هنوز یک ماهی از پیروزی انقلاب نگذشته بود که شاهد انواع توطئه‌ها از سوی دشمن بودیم. توطئه‌ی تجزیه طلبی در شرغ و غرب کشور که سعی داشتند این کشور تازه به استقلال رسیده را تجزیه کنند. کودتا‌های ریز و درشت را سازماندهی کردند، حمله نظامی را علیه ما تحمیل کردند که بیش از ۸ سال به طول انجامید، گروه‌های تروریستی از جمله منافقین را سازماندهی کردند که در سال ۶۰ و ۶۱ بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از خون مردم به دست آنان ریخته شد، ولی به فضل الهی همه توطئه‌های آنان تا اکنون به نتیجه نرسیده است، این قدرت و اراده مردم بود که اجازه نداد این دسیسه‌ها و توطئه‌ها به نتیجه برسد.

جانشین سازمان فرهنگی خانواده‌های سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  فتنه ۸۸ افزود: این فتنه نیز گوشه‌ای از این سناریو است که از مدت‌ها قبل برای آن برنامه ریزی کردند که در آن اصل نظام هدف قرار گرفت، ولی این بینش و بصیرت و آگاهی مردم بود که نگذاشت این فتنه به  اهداف خود دست یابد و ۸ ماه بیشتر دوام نیابد و حماسه ۹ دی خلق شود.

دهقان در پایان به گرانی بنزین و اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در قضیه بنزین نیز مردم همچون فتنه ۸۸ صف خود را از آشوب‌ها جدا کردند و برخلاف فتنه قبلی این بار بیش از چند ساعت به طول نکشید این اوج بصیرت و آگاهی مردم را نشان میدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + هجده =