کد خبر : 201120
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
-

رئیس بسیج حقوقدانان: ۹ دی‌های زیادی در پیش داریم

رئیس بسیج حقوقدانان: ۹ دی‌های زیادی در پیش داریم

به گزارش قائم آنلاین، مهدی بهرامیان در نخستین کنفرانس ملی عمید (یادبود آیت‌الله عمید زنجانی) که بعدازظهر امروز (یکشنبه) در دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری برگزار شد، اظهار کرد: حضور آیت الله عمید زنجانی در تبیین و ترویج گفتمان ولی فقیه هم به عنوان یک استاد و هم به عنوان شاگرد امام رحمت الله

به گزارش قائم آنلاین، مهدی بهرامیان در نخستین کنفرانس ملی عمید (یادبود آیت‌الله عمید زنجانی) که بعدازظهر امروز (یکشنبه) در دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری برگزار شد، اظهار کرد: حضور آیت الله عمید زنجانی در تبیین و ترویج گفتمان ولی فقیه هم به عنوان یک استاد و هم به عنوان شاگرد امام رحمت الله قابل توجه و ستودنی است.

وی افزود: امام خمینی دو بازوی مهم در جمهوری اسلامی را برای خود ایجاد کردند که یک بازوی مهم مرحوم شهید مطهری و دیگری شهید بهشتی بودند.

رئیس بسیج حقوقدانان با بیان اینکه این جلسه یک رویکرد شاکله ساز برای نسل جوان دانشگاهی است، گفت: حرکت اول بر محور شاکله ساز، نقش آفرینی در مرحله دوم خواهد بود.

بهرامیان خاطرنشان کرد: مبانی فکری استاد آیت‌الله عمید زنجانی باید هم در دانشگاه و هم در دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه قضایی مورد اهتمام جدی باشد.

وی اظهار کرد: محور اصلی بیانیه گام دوم جوانان هستند که در این راستا باید به این موضوع توجه شود.

بهرامیان در پایان با اشاره به اینکه در آستانه ۹ دی قرار داریم، گفت: ما ۹ دی‌های زیادی را در پیش داریم.

همچنین در ادامه این همایش، فرید محسنی ریس دانشگاه علوم قضایی و اداری در خصوص آیت الله عمید زنجانی گفت: ایشان حق بزرگی بر گردن ما به ویژه حقوقدانان و دانشگاهیان دارند.

وی گفت: چون دانشجوی ایشان بودم اولین بار با کتابهای مذهبی ایشان آشنا شدم.

رییس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری افزود: در سال ۶۲ بعد از انقلاب فرهنگی توفیق داشتم در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی دانشجوی ایشان باشم.

وی خاطر نشان کرد: شخصیت باتقوا و علمی آیت الله عمید برای ما جذاب بود و یکی از جذابیت های مهم در آیت الله عمید زنجانی تقوای ایشان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =