کد خبر : 201112
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
-

تخصیص اعتبار ۱۲۰ میلیاردی برای حل مشکل پسماند مازندران

تخصیص اعتبار ۱۲۰ میلیاردی برای حل مشکل پسماند مازندران

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدی تاکامی در جلسه شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه مساله پسماند بحث جدی آمل است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت مالی نامناسب کشور، در حوزه پسماند مشکل مالی وجود ندارد؛ بلکه مشکل از بی‌برنامه‌گی است. وی با بیان اینکه یک هزار میلیارد تومان در حوزه پسماند

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمدی تاکامی در جلسه شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه مساله پسماند بحث جدی آمل است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت مالی نامناسب کشور، در حوزه پسماند مشکل مالی وجود ندارد؛ بلکه مشکل از بی‌برنامه‌گی است.

وی با بیان اینکه یک هزار میلیارد تومان در حوزه پسماند مصوب شده است، عنوان کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان از این مصوبه به مازندران اختصاص یافته که باید با ارائه برنامه ای مشخص از این منبع استفاده شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری مازندران با اشاره به مدیریت ۵۰۰ تن پسماند در روز، تصریح کرد: مکانی برای استقرار مدیریت پسماند باید در نظر گرفته شود که استاندارهای لازم را داشته باشد، از نظر مساحت زمین و سطح دسترسی منطقه باید مورد رسیدگی قرار بگیرد و با استاندارهای کارخانه تطبیق داده شود.

این مسئول در ادامه یادآور شد: برای ساماندهی وضعیت عمارت، پروژه خوبی تعریف شده، گاز متان تولید می کند که منبع انرژی برای تولید برق و.. است و راندمان بالایی دارد.

محمدی تاکامی با بیان اینکه نگاه و توقع مان نسبت به شهر آمل ویژه است، اظهار کرد: برنامه راهبردی برای آمل باید برنامه ریزی شود و در آن طرح ۱۰ سال آینده مشخص شود، تا چه جایگاهی را در استان، کشور و حتی بین المللی پیدا می کند.

وی در پایان یکی از دلایل ناکامی طرح ها را درآمد زا نبودن آن دانست و خاطرنشان کرد: طرح های سرمایه گذاری می تواند به خوبی برای درآمد پایدار کمک کند، رودخانه هراز می تواند شرایطی را به وجود آورد تا علاوه بر گردشگری، ارزش افزوده و منبع اقتصادی درآمدزا به شمار آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =