کد خبر : 200536
تاریخ انتشار : جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۹:۵۰
-

فتنه ۸۸ از تیرماه سال ۷۸ برنامه‌ریزی شده بود

فتنه ۸۸ از تیرماه سال ۷۸ برنامه‌ریزی شده بود

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله گنجی در همایش بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها در شهرستان جویبار اظهار کرد: زمانی باید نگران انقلاب اسلامی باشیم که کسانی با پرچم دین و نفاق مقابل انقلاب و امام بایستند و الا حساب آمریکا و غربگرایان و معاندین مشخص است. وی با بیان اینکه مردم در فضای غبارآلود

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله گنجی در همایش بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها در شهرستان جویبار اظهار کرد: زمانی باید نگران انقلاب اسلامی باشیم که کسانی با پرچم دین و نفاق مقابل انقلاب و امام بایستند و الا حساب آمریکا و غربگرایان و معاندین مشخص است.

وی با بیان اینکه مردم در فضای غبارآلود سال ۸۸ راه را گم نکرده‌اند اظهار کرد: مردم در سال ۸۸ در تشخیص حق پیروز از میدان بیرون آمدند و ۹دی‌ماه حماسه‌ عظیمی را آفریدند که پس از رحلت امام خمینی(ره) بی‌سابقه بود.

مدیرمسئول روزنامه جوان تأکید کرد: کلمه فتنه برای درگیری و اختلاف ایران و آمریکا به کار نمی‌روند بلکه زمانی کاربرد دارد که در درون خانواده اختلاف افتاده باشد در اینجا تشخیص صحنه مشکل است زیرا همه مدعی‌اند.

گنجی عامل اصلی خلق حماسه ۹ دی را عاشورا دانست و افزود: جسارت به امام حسین(ع) در روز ششم دی‌ماه حماسه ۹ دی را خلق کرد.

وی با بیان اینکه طراحی عمیقی از سوی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شده بود گفت: از ۱۷تیرماه سال ۷۸ برای انتخابات سال ۸۸ برنامه‌ریزی کرده که چه اتفاقی در ایران رقم بخورد؛ اما برخی از مردم ما فکر می‌کردند که واقعاً در انتخابات تقلب شده بود چون ذهن‌ها را آماده کرده بودند.

کارشناس مسائل سیاسی بااشاره به اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ چند مورد را اشتباه برآورد کردند بیان کرد: نخست فاصله ۱۲ میلیونی رأی،ترسیم نادرست از جایگاه رهبری در مدیریت اتفاقات و بصیرت مردم در تشخیص واقعیت  از اشتباهات دشمنان در فتنه ۸۸ بود.

گنجی تصریح کرد: هیچ نظام سیاسی در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی ندارد.

وی به عامل اقتدار ایران در دنیا اشاره و عنوان کرد: وقتی پهباد آمریکا را زدیم چرا آمریکا جرأت پاسخ نداشت؟ در علم سیاست قدرت‌های بزرگ با قدرت‌های کوچک مذاکره نمی‌کنند بلکه اشاره می‌کنند حالا چرا اصرار دارند با ما مذاکره کنند؟ این اقتدار و قدرت پس از انقلاب اسلامی رخ داده است.

مدیرمسئول روزنامه جوان پاشنه آشیل ایران را اقتصاد دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران شرمنده بخشی از مردم بخاطر مشکلات معیشتی است که یکی از دلایل آن فشار دشمن و دلیل دیگر مدیریت اقتصادی است.

گنجی با بیان اینکه چقدر به رابطه رأی خودمان و مشکلات فکر می‌کنیم اظهار کرد: باید به رأیی که می‌دهیم و نیازی که باید از ما برطرف شود دقت کنیم.

وی به اغتشاشات اخیر پس از گرانی بنزین اشاره و عنوان کرد: در حوادث اخیر طبقه پایین اقتصادی حضور بیشتری داشتند زیرا مشکل آنان بیکاری و تبعیض بود.

مدیرمسئول روزنامه جوان تأکید کرد: رهبر انقلاب در سال ۹۶ مدلی در این باره ارائه کردند و فرمودند ما زخم داریم و دشمن مثل مگس بر روی این زخم می‌نشیند و زمانی این زخم ترمیم می‌شود که اولویت سیاست ما مستضعفین باشند.

گنجی به سه اشتباه دولت در حوزه افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: دولت هفت سال قیمت بنزین را افزایش نداد، مردم را در مورد افزایش بنزین اقناع نکرد و حذف کارت سوخت از اشتباهات دولت بود.

وی افزود: دشمن آماده یک خطا یا اشتباه از ما است تا موج‌سواری کند و حوادث را آن‌طوری که می‌خواهد هدایت کند و مقامات آمریکایی نیز اعتراف کردند که این اغتشاشات را حمایت و هدایت می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 2 =