کد خبر : 200696
تاریخ انتشار : جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
-

حضور ۴۵ کشور در رقابت های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای در بجنورد

حضور ۴۵ کشور در رقابت های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای در بجنورد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۲۸ دی لغایت۲ بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد. شرکت کننده‌ها در این رقابت‌ها در بخش‌ تیمی، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی به رقابت با یکدیگر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۲۸ دی لغایت۲ بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد. شرکت کننده‌ها در این رقابت‌ها در بخش‌ تیمی، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
تاکنون ۴۵ کشور و ۱۶۵ ورزشکار برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که احتمال افزایش نفرات و کشورهای شرکت کننده وجود دارد.

سومین دوره رقابت‌های جهانی در حالی در شهرستان بجنورد برگزار می‌شود که دو دوره گذشته این مسابقات در کشورهای کره جنوبی و فیلیپین برگزار شده است.

بجنورد پس از میزبانی موفقی که در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی داشت این دومین میزبانی بین المللی است که در فاصله کمتر از یک ماه، تجربه خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + پنج =