کد خبر : 200479
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
-

مستند «تکرار تاریخ» درباره ۹ دی ساخته شده است

مستند «تکرار تاریخ» درباره ۹ دی ساخته شده است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام محمودی با اشاره به حرکت کفن پوشان ورامین در ۹ دی ۱۳۸۸ برای دفاع از ولایت و رهبری اضافه کرد: تدوین کلیپ و مستند اختصاصی از حرکت کفن پوشان ورامین در ۹ دی سال ۱۳۸۸ به سمت تهران به منظور تجدید میثاق با مقام معظم رهبری برای استفاده در

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام محمودی با اشاره به حرکت کفن پوشان ورامین در ۹ دی ۱۳۸۸ برای دفاع از ولایت و رهبری اضافه کرد: تدوین کلیپ و مستند اختصاصی از حرکت کفن پوشان ورامین در ۹ دی سال ۱۳۸۸ به سمت تهران به منظور تجدید میثاق با مقام معظم رهبری برای استفاده در مجالس و برنامه های بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: با همکاری رسانه ملی، مستند تکرار تاریخ با موضوع حرکت کفن پوشان ورامین در ۹ دی ۱۳۸۸ برای دفاع از ولایت و رهبری ساخته شده است که همزمان با یوم الله ۹ دی از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ و ۱۰ دی شهرستان ورامین افزود: پوستر اختصاصی تصاویر حرکت کفن پوشان ورامین در ۹ دی سال ۱۳۸۸ به سمت تهران به منظور تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و پوستر گرامیداشت یوم الله ۹ دی تهیه ودر میان مدارس، مساجد، پایگاه های بسیج مراکز دولتی و نهادهای انقلابی در حال توزیع است.

وی با اشاره به حضور شخصیت‌های مطرح کشوری در ایام ۹ دی در شهرستان ورامین گفت: جلسات تبیینی و بصیرتی با حضور سخنرانان کشوری و شخصیت های ملی در شب های منتهی به یوم الله ۹ دی در شهرستان ورامین پیش بینی شده که تاکنون حضور مهدی چمران، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، حجت الاسلام طائب فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار و محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام قطعی شده است.

وی از تهیه بسته محتوایی نهم دی خبر داد و افزود: این بسته محتوایی شامل آثار موسیقی با موضوعی ۹دی و فتنه ۸۸ ، سیر نمایشگاهی، کاریکاتور، شعر، کلیپ، نماهنگ، اینفوگرافیک، بروشور، طرح های تبلیغی، مداحی، متن و …. که به صورت هماهنگ در اختیار برخی نهادهای شهرستان ورامین قرار گرفت و در ایام منتهی به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در اماکن عمومی و نهادهای انقلابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: بروشور ۹ دی برگرفته از موضوعاتی نظیر حرکت کفن پوشان ورامین در ۹ دی سال ۱۳۸۸، حرکت حماسه ساز مردم ورامین در ۱۰ دی ۱۳۵۷ و راز حمایت رهبر انقلاب اسلامی از تصمیم سران قوا به منظور پاسخگویی به شبهات مطرح شده کنونی نیز چاپ و در اختیار نهادهای دانشگاهی، حوزوی و فعالان فرهنگی و تبلیغی قرار گرفته است.

محمودی با اشاره به ضرورت بزرگداشت حماسه ۹دی ادامه داد: تجمع مردم ورامین به مناسبت ۹ دی ساعت ۳۰ /۹ صبح روز دوشنبه نهم دی ماه در مسجد صاحب الزمان(عج) با سخنران مهندس مهدی چمران برگزار و سپس مردم ولایتمدار شهرستان ورامین تا گلزار شهدای سیدفتح الله راهپیمایی خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 6 =