کد خبر : 200377
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

دورخیز بازار طلا برای یک پرش بلند قیمتی

دورخیز بازار طلا برای یک پرش بلند قیمتی

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در حال حاضر بازار طلا در حال دور خیز است برای یک پرش بلند قیمتی و برای اینکه به نقطه ایده آلش برسد، چندین بار این کار را کرده است و بدنبال یک پرش، مطمئن است. وی افزود: در حال حاضر، هیچ نکته خاصی

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در حال حاضر بازار طلا در حال دور خیز است برای یک پرش بلند قیمتی و برای اینکه به نقطه ایده آلش برسد، چندین بار این کار را کرده است و بدنبال یک پرش، مطمئن است.

وی افزود: در حال حاضر، هیچ نکته خاصی وجود ندارد و در واقع به قول معروف یک حالت خَف کرده است برای بالا رفتن قیمت در بازار.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در این اوضاع و احوال، بعید به نظر می‌رسد دولت بتواند این بار، جلوی این افزایش قیمت را بگیرد و تجربه سال‌ها فعالیت در بازار نشان می‌دهد که طلا، افزایش قیمت پیدا خواهد کرد.

این فعال پیشکسوت صنفی بازار طلا با اشاره به قیمت دو میلیون و ۱۲ هزار تومانی هر مثقال طلا در بازار، گفت: قیمت دلار در بازار به روی نرخ ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان جا خوش کرد.

نصیری ادامه داد: سکه امامی در بازار امروز، ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

به گفته وی، نیم سکه امروز با قیمت دو میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و ربع سکه نیز با نرخ یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان داد و ستد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =