کد خبر : 200515
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

آغاز همکاری شرکت‌های تولید قطعات خودرو و نیروگاهی با پژوهشگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای

آغاز همکاری شرکت‌های تولید قطعات خودرو و نیروگاهی با پژوهشگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش قائم آنلاین، در جریان برگزاری این نمایشگاه، ” مهندس محمدرضا صفری” از مرکز رشد دانشکده شهید منتظری مشهد موفق به عقد قرارداد با دو شرکت در زمینه تولید قطعات خودرو و نیروگاهی شد. بنابراین گزارش، دستگاه این پژوهشگر با عنوان “Green Energy” (سیستم تولید سوخت پاک) با بهره­گیری از دانش فنی روز دنیا

به گزارش قائم آنلاین، در جریان برگزاری این نمایشگاه، ” مهندس محمدرضا صفری” از مرکز رشد دانشکده شهید منتظری مشهد موفق به عقد قرارداد با دو شرکت در زمینه تولید قطعات خودرو و نیروگاهی شد.

بنابراین گزارش، دستگاه این پژوهشگر با عنوان “Green Energy” (سیستم تولید سوخت پاک) با بهره­گیری از دانش فنی روز دنیا برای اولین بار در ایران و جهان تولید و ساخته شده است.

این دستگاه با به کارگیری انرژی آب و انرژی­های تلفاتی خودرو به سوختی دست یافته که از نظر ارزشی، قدرتی معادل ۳ برابر بنزین دارد و هم­اکنون مورد تأیید سازمان­های مربوطه و بسیار دوستدار محیط زیست است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای،از مزایای این دستگاه می توان به کاهش چشمگیر مصرف سوخت در خودروها و بویلرهای صنعتی، کاهش چشمگیر آلایندگی، قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم های درون سوز نظیر موتورها،مشعل ها، صنایع دریایی نظیر کشتی ها و..، دوستدار محیط زیست و جایگزین مناسب برای سوخت های فسیلی اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + پنج =