کد خبر : 200192
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

واکنش خورشیدی به افزایش رکورد دختران وزنه بردار: به قول‌مان عمل کردیم

واکنش خورشیدی به افزایش رکورد دختران وزنه بردار: به قول‌مان عمل کردیم

به گزارش قائم آنلاین، اکبر خورشیدی در گفتگو ، درباره ی افزایش رکورد دو دختر وزنه بردار ایران در مسابقات گزینشی المپیک قطر بیان کرد: از مسابقات قطر کاپ استقبال خوبی شده بود و ما هم حدس زده بودیم مسابقات سنگین باشد اما من به جامعه وزنه برداری قول داده بودم که دختران در مسابقات

به گزارش قائم آنلاین، اکبر خورشیدی در گفتگو ، درباره ی افزایش رکورد دو دختر وزنه بردار ایران در مسابقات گزینشی المپیک قطر بیان کرد: از مسابقات قطر کاپ استقبال خوبی شده بود و ما هم حدس زده بودیم مسابقات سنگین باشد اما من به جامعه وزنه برداری قول داده بودم که دختران در مسابقات قطر کاپ بیشتر از مجموع ۲۰۰ کیلوگرم وزنه می زنند و به قولم نیز عمل کردم و آنها توانستند نسبت به مسابقات گذشته افزایش رکورد داشته باشند و این نوید خوبی بود.

او ادامه داد: در این مسابقات مسئولان فدراسیون جهانی هم حضور داشتند که این خیلی مهم بود و دختران ایران زنگ تفریح نبودند. حتی نایب رییس فدراسیون جهانی نیز به ما تبریک گفت.

خورشیدی در پاسخ به این پرسش که انتظار داشت دختران بیشتر از ۲۰۲ کیلوگرم رکورد ثبت کنند یا خیر، تصریح کرد: هدف ما رکورد مجموع بیشتر از ۲۰۰ کیلوگرم بود اما باز هم امیدوار بودم بیشتر بزنند اما بحث این است من هنوز اضطراب و استرس را در چهره های آنها می دیدم و باید مسابقات بیشتری شرکت کنند تا آن تجربه لازم را به دست آورند.

او ادامه داد: با این حال باز هم به آنها تبریک می گویم. دختران ایرانی باید خودشان را باور کنند و بدانند که دارند پله پله بالا می آیند. نیاز است تلاش بیشتری داشته باشند. از فدراسیون هم تشکر می‌کنم اردوهای ما را به موقع برگزار می‌کند و از دختران حمایت می کند.

خورشیدی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه فکر می کند در مسابقات غرب آسیا دختران باز هم افزایش رکورد داشته باشند، تاکید کرد: بله. در مسابقات غرب آسیا با شرایط بهتری وزنه می زنند و به دنبال کسب مدال هم هستیم. همچنین می خواهیم چهره های جدیدی را معرفی کنیم. از این رو به دنبال این هستم در مسابقات غرب آسیا علاوه بر جهانفکریان و حسینی نفرات بیشتری را اعزام کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =