کد خبر : 200039
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۳
-

کشف ۲۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در قائم‌شهر

کشف ۲۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: مساله مواد مخدر، یکی از بلا‌ها و آفتی بر پیکر جوامع بشری است که زیان‌های ناشی از آن در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بسیار سنگین است. وی افزود: مواد مخدر قدرت تفکر، خلاقیت، توان و کوشش و سازندگی

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: مساله مواد مخدر، یکی از بلا‌ها و آفتی بر پیکر جوامع بشری است که زیان‌های ناشی از آن در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بسیار سنگین است.

وی افزود: مواد مخدر قدرت تفکر، خلاقیت، توان و کوشش و سازندگی را از انسان‌ها می‌زداید و ویرانگری‌های حاصل از آن زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش‌ها و هنجار‌های فرهنگی و اخلاقی شده و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از اجرای طرح‌های مقابله‌ای پلیس برای ریشه کن کردن این معضل اجتملاعی خبر داد و بیان کرد: به همین منظور طرح‌های عملیاتی مختلفی از ابتدای امسال تاکنون در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفته است.
این مسوول با اشاره به دستگیری ۵۲۴ خرده فروش و ۴۳ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون، تصریح کرد: در طی این مدت در مجموع ۲۶۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.
مرادی به اجرای طرح‌های پیشگیرانه پلیس اشاره کرد و گفت: در طی این مدت بیش از ۱۱۰۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان دستگیر و به مراکز درمانی و درمانگاه‌های ماده ۱۶ استان معرفی شدند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا ۱۲۱ خودروی سواری، ۴ خودروی سنگین و نیمه سنگین و ۱۱ موتور سیکلت نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر با تاکید بر لزوم همکاری‌های همه جانبه همه دستگاه‌های اجرایی و مردم با پلیس برای مقابله با عاملان سودجوی مواد مخدر به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 2 =