کد خبر : 200053
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به جشنواره مطبوعات مازندران

ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به جشنواره مطبوعات مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سینا قربانی در گفت‌وگو ، ضمن اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران تا ساعت ۲۲ روز ۱۳ دی‌ماه سال‌جاری، گفت: این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد. وی افزود: در مهلت اولیه اعلام شده یعنی تا سوم دی‌ماه، بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. دبیر

به گزارش قائم آنلاین، سینا قربانی در گفت‌وگو ، ضمن اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران تا ساعت ۲۲ روز ۱۳ دی‌ماه سال‌جاری، گفت: این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

وی افزود: در مهلت اولیه اعلام شده یعنی تا سوم دی‌ماه، بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران خاطرنشان کرد: در این جشنواره بدنبال کمیت آثار ارسالی نیستیم و بدنبال آثار با کیفیت هستیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران تصریح کرد: شناسایی استعدادهای فرهنگی در عرصه رسانه و بکارگیری و معرفی آنان به دستگاه‌های دولتی و اجرایی و به ویژه استانداری، یکی از اهداف عالی است که در این جشنواره مدنظر ما است.

قربانی در خصوص بحث داوری آثار در جشنواره امسال بیان کرد: آثار ارسالی مستقیما به داوران ارسال می‌شود و داوران امسال نفراتی هستند که از سوی مرکز مطالعات فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند و همگی از اساتید برجسته دانشگاهی در عرصه رسانه و علوم ارتباطات هستند.

وی اعلام کرد: جوایز نقدی در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و به نفرات نخست یک میلیون تومان، نفرات دوم ۷۰۰ هزار تومان و نفرات سوم نیز ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران متذکر شد: یکی از تفاوت‌های جشنواره امسال با سالیان گذشته، اضافه شدن بخش سوژه خبری به بخش‌های جشنواره است که به جذابیت آن اضافه خواهد کرد.

به گفته قربانی، مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات امسال مازندران در بهمن‌ماه و به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 6 =