کد خبر : 200081
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

آیا گرفتن تور استانبول با قیمت مناسب از پرشین هتل ممکن است؟

آیا گرفتن تور استانبول با قیمت مناسب از پرشین هتل ممکن است؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پرشین هتل،  درست است که تور استانبول نزد بسیاری از ایرانیان محبوبیت خاصی دارد اما متأسفانه امروزه به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی موجب شده تا برخی از مسافران خلاف میل خود عمل کنند و از سفر به این شهر زیبا و دیدنی منصرف شوند، اما نباید خیلی سریع تسلیم

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پرشین هتل،  درست است که تور استانبول نزد بسیاری از ایرانیان محبوبیت خاصی دارد اما متأسفانه امروزه به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی موجب شده تا برخی از مسافران خلاف میل خود عمل کنند و از سفر به این شهر زیبا و دیدنی منصرف شوند، اما نباید خیلی سریع تسلیم شد زیرا سایت فوق شرایط سفری خوشایند را با هزینه‌های مختلف و شگفت‌انگیز برای شما در نظر گرفته است.

تور استانبول از مشهد طرفداران خاص خود را دارد ولی هزینه‌ی پروازی آن نسبت به تور استانبول از اصفهان و تور استانبول از شیراز بیشتر است به همین دلیل سفر به استانبول از این دو مبادی طرفداران زیادی دارد؛ اما اگر به دنبال هزینه‌ای بسیار مناسب برای سفرتان هستید می‌توانید تور خود را با پرواز رفت‌وبرگشت تهران تهیه کنید.

پرشین هتل با ایجاد صفحه‌ای رسمی برای تور استانبول با معرفی هتل‌های درجه عالی و خوب با هزینه‌های بسیار مناسب و خیره‌کننده این امکان را برای شما به وجود آورده تا متناسب با مبلغی که در نظر گرفته‌اید و حتی در بیشتر مواقع کمتر از آن چیزی که فکرش را بکنید نسبت به تهیه‌ی تور خود اقدام کنید.

پرشین هتل به دلیل وسعت تنوع هتل‌هایی که دارد به شما کمک کرده تا بتوانید تور استانبول قیمت مناسب را به‌راحتی تهیه کنید. پس باید به این نکته توجه کرد که برای داشتن سفری خوب با هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه باید پیگیری کرد و خیلی سریع بافکر به اینکه سفر خوب نیازمند هزینه‌ی بالاست منصرف نشد.

با تور استانبول چه تفریحاتی را نباید فراموش کرد؟

تور استانبول نزد اکثر گردشگران به‌عنوان شهر هیجان‌انگیز برای تفریح و بهترین خریدها شناخته‌ شده است. به همین دلیل استانبول یکی از شهرهایی است که در تمام فصول سال علاقه‌مندان خاص خود را دارد.

تور استانبول و رفتن به شهربازی‌های بی‌مانند که در نوع خود درجه‌ یک هستند. شهربازی لونا پارک بوستانسی که در سال ۲۰۰۴ شروع به فعالیت کرده است. این شهربازی دارای انواع وسایل بازی متنوع و بسیار جذاب برای تمام رده‌های سنی می‌باشد، به همین دلیل باعث شده تا یک‌ شب به‌یادماندنی را برای کل اعضای خانواده به یادگار بگذارد.

تور استانبول را با قدم زدن در شب‌های خیابان استقلال خارق‌العاده رقم بزنید زیرا خیابان استقلال با وجود انواع کافه‌های متنوع، رستوران‌ها، بوتیک‌ها به یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین خیابان‌های استانبول تبدیل‌ شده است. رفتن به خیابان استقلال که به میدان تکسیم منتهی است فرقی نمی‌کند که چه فصلی باشد زیرا چیزی از زیبایی‌های آن کاسته نمی‌شود.

تور استانبول و کافه‌هایش یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها نزد گردشگران است. کافه‌های شهر استانبول به دلیل فضاهای بسیار زیبا و خاص با پخش انواع موزیک‌های زیبا و شاد که خستگی و خواب را از تن دور می‌کند به‌گونه‌ای است که آن را به محیطی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش نزد مردم تبدیل کرده است.

تور دبی و دهکده‌ای خارق‌العاده!

تور دبی را با رفتن به دهکده‌ی جهانی یا همان مرکز خرید گلوبال ویلیج فراموش‌ نشدنی تجربه کنید؛ زیرا شما با رفتن به این مرکز خرید جالب شهر دبی با نمادهای کشورهای مختلف آشنا می‌شوید. نکته قابل‌توجه گلوبال ویلیج برگزار نشدن در فصل تابستان است زیرا در فضایی باز طراحی شده که گرمای هوا مانع برگزاری آن می‌شود.

زمانی که به دهکده‌ی جهانی می‌روید متوجه خارق‌العاده بودن تور دبی خواهید شد. ازجمله کشورهایی که در این مرکز خرید فعالیت دارند می‌توان به غرفه ایران با نماد تخت جمشید، غرفه عربستان، عراق، یمن، لبنان، سوریه، بحرین، کویت، فلسطین، چین و… اشاره کرد.

تور دبی و رفتن به دهکده جهانی باعث شده تا با قرار گرفتن در این مرکز خرید حس کنید سفر به چندین کشور را با تور دبی تجربه کرده‌اید زیرا تمام غرفه‌های ۳۲ کشور با نمادهای مخصوص به خود طراحی‌ شده‌اند که انواع سوغات و اقلام مربوط به کشور خود را عرضه می‌کنند.

تور دبی را زمانی که در فصل زمستان تهیه کنید امکان بازدید از این مکان خاص را دارید. مهم‌ترین نکته دهکده جهانی این است که زیباترین نماد در بین غرفه‌های کشورها به کشور ایران اختصاص پیدا کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =